עדכונים: Normal Draft חוזר, שינויים ל- Masteries…
שלום לכולם, יצאו המון ואני מתכוון המון עדכונים ל- PBE ובכללי.
מה יהיה לנו היום?
- אייקון חדש ב- PBE
- More Yordle Changes
- Balance Changes
- Turret First Blood
- Masteries
- Champions
- Bard
- Ryze
- Items
- Normal Draft חוזר ל- EUNE השבוע!
אייקון חדש ב- PBE
אייקון חדש של Festival Queen Anivia התווסף לעדכון של היום.
עוד שינויים ל- Yordles
היום Riot שינו לעוד כמה Yordles את מספר האצבעות בידיים (ראו כתבה= עדכונים ל- PBE). בעדכון היום, הם שינו את ה- Splash Arts של חלק מהסקינים של Teemo ואת הסקין Master Arcanist Ziggs.
Balance Changes*
*השינויים שלפניכם הם רק ניסיוניים ויש סיכוי שלא יגיעו בזמן הקרוב ל- Live Servers או לא יגיעו בכלל.
כללי
:Turret First Blood
- מקבלים פחות כסף בהריסה. במקום 400G, עכשיו 300G.
Masteries
:Bounty Hunter
- במקום להשיג עוד 1.5% Damage על כל Unique Enemy Champion, עכשיו משיגים רק 1%.
:Double Edge Sword
- השתנה מלעשות 5% נזק נוסף ולקחת 2.5% נוסף ל- עשיית 3% נזק נוסף ולקיחת 1.5% נוסף, כך שכל אחד ייראה עדכון זה בצורה אחרת Buff/Nerf.
:Battle Trance
- השפעה ירדה מ- 5% במשך 5 שניות ל- 3% במשך 3 שניות.
:Merciless
- השפעה ירדה מ- 1/2/3/4/5% ל- 0.6/1.2/1.8/2.4/3%.
:Meditation
- השפעה ירדה מ- 0.3/0.6/0.9/1.2/1.5% ל- 0.25/0.5/0.75/1/1.25%.
:Precision
- Live:
- Lethality: 1.7/3.4/5.1/6.8/8.5
- Magic Pen:
- Flat: 0.6/1.2/1.8/2.4/3
- לכל רמה: 0.06/0.12/0.18/0.24/0.3
- PBE:
- Lethality: 1.2/2.4/3.6/4.8/6
- Magic Pen:
- Flat: 0.3/0.6/0.9/1.2/1.5
- לכל רמה: 0.3/0.6/0.9/1.2/1.5
:Fearless
- במקום 2 Armor/MR לכל רמה- עכשיו 1.5 לכל רמה.
:Champions
:Bard
- קריאת הנוסע (Passive)- כמות ה- Movement Speed כשמרימים Chimes הועלתה:
- Base: הועלתה מ- 6% ל- 10%.
- לכל Stack: הועלתה מ- 12% ל- 14%.
:Ryze
- E- זרימת הכישוף- השפעת הנזק הנוסף בשביל ה- Q ירדה מ- 40/55/70/85/100% ל- 40/50/60/70/80%.
:Items
:Black Cleaver
- כמות החיים שמקבלים הועלתה מ- 300 ל- 400.
- AD ירד מ- 50 ל- 40.
- דרך בניית הפריט השתנתה מ- Phage + Caulfields ל- Phage + Kindlegem.
- מחיר כולל ירד מ- 3100 ל- 3050.
:Giant Slayer
- Unique Passive- השפעה השתנתה.
:Knight's Vow
- דרך בניית הפריט השתנתה אבל העלות נשארה אותו הדבר.
- כמות ה- Armor שמקבלים הועלתה מ- 20 ל- 40.
- Unique Active- ד Cooldown ירד מ- 90 שניות ל- 30 שניות.
- Unique Passive- ד Armor נוסף ירד מ- 40 ל- 20.
:Lord Dominink's Regards
- Unique Passive- בעקבות שינוי השפעת Giant Slayer גם השפעה זו השתנתה.
:Yomuu's Ghostblade
- Lethality ירד מ- 20 ל- 15.
Normal Draft חוזר השבוע ל- EUNE!
מתוך הפוסט של Riot Husker:
"שלום לכולם,
אמ;לק- אנחנו מאפשרים מחדש את Normal Draft ב- EUNE בין השעות 12:00 CET PM (בשעון ישראל: 13:00) ו- 12:00 CET AM (בשעון ישראל: 1:00) ביום שישי, 10 בפברואר. בהתבססות על האיכות של ה- Match וזמני ה- Queue בשבועות הקרובים, אנחנו נעריך אם ה- Queue מספיק "בריא" בשביל להישאר.
למה כיבינו את Normal Draft?
בהתחלה של ה- Preseason אנחנו אפשרנו את Flex לצד Solo/Duo Queue. בכמה אזורים כולל EUNE איפה שחיי ה- Queue לא נראו כל כך טובים להישאר קיימים, השבתנו את ה- Normal Draft. בהתבסס על המידע שהיה לנו באותו הזמן, שהראה שכאשר 3 ה- Queues היו פעילים (Normal Draft, Ranked Flex and Ranked Solo/Duo) הם היו מובילים להידרדרות של חווית השחקן בזמני ה- Queue וב- Matchmaking. העסקה הייתה ששחקנים לא יוכלו לשחק יותר את העמדות שהם רצו כאשר הם מתחילים משחקים לא Ranked, ששמענו חזק וברור שחלק מכם לא היו כל כך שמחים ומרוצים לגבי זה.
למה אנחנו מפעילים בחזרה את ה- Normal Draft?
אנחנו פיקנו מאוד מקרוב על הפורומים ועל פלטפורמות תקשורתיות שונות כאן באירופה. אנחנו ראינו ושמענו את התסכול שלכם אחרי שהודענו שאנחנו מכבים את ה- Normal Draft.
חלק מהנקודות שהועלו כללו:
- Blind Pick הוא לא החלפה טוב ל- Normal Draft.
- חלק מהשחקנים אוהבים רק לשחק Normals. הסרת Normal Draft יכולה להסיט אנשים מהדרך שבה הם יכולים להינות מ- League of Legends.
- Normal Draft לעתים קרובות משמש כסביבה פחות תחרותית לעומת Ranked Play, שאתה יכול לנסות Champions חדשים ו- Builds חדשים וכו'…
- לשחקני EUNE אמורים להיות את אותם Queues זמינים כמו שיש לשחקני EUW.
כמה דברים השתנו מאז שהתחלנו את Ranked Flex ו- Solo/Duo. ראינו שההשתתפות ב- Queues האלה התמקמה במקום "בריא". אנחנו גם שיפרנו בצורה מאוד טובה את יכולת ההתקיימות של ה- Queues עם בחירת העמדה דרך Autofill (ראו כתבה= Ask Riot) ועוד תכונות אחרות, כלומר שלא צריכים להיות כל כך הרבה שחקנים ב- Queue אחרי הכל כדי לשמור שזמני ה- Matchmaking יהיו הגיוניים והגינות במשחק.
התכנית להמשיך קדימה
עם ההחזרה מחדש של Normal Draft, אנחנו ננטר(נפקח) בנמרצות על הבריאות ה- Queue ב- Normal Draft ו- Ranked Flex. זה אומר שאנחנו נסתכל על כמות השחקנים שמשחקים בכל Queue וההחלטה שלהם עם כמה לשחק (יחיד, זוג או שלישיה ( ͡° ͜ʖ ͡°) וכו') כדי להבין את כל השינויים בזמני ה- Queue ובאיכות של ה- Matchmaking. תהיו בטוחים שאתם שמים לב לעדכוני בריאות ה- Queue ב- Patch Notes.
אם נראה שחווית המשחק היא לא טובה, נבדוק אם צריך להציג פתרונות חדשים בשביל לרומם את החוויה, אבל עדיין יש את האפשרות שאולי נצטרף להסיר את Normal Draft או לשנות כמה הגדרות ב- Ranked Flex. "
Rotating Game Mode Schedule
- תודה ל- Surrender At 20.