אז מה ריוט מתכננים לשנות עכשיו?

בתור חלק מסדרה שבה ריוט מפרסמים את העדכונים הבאים לצ'אמפיונים במשחק, המפתח Reav3 שאחראי על פיתוח של צ'אמפיונים פרסם פוסט שבו הוא מסביר את השינויים שכמה צ'אמפיונים עומדים לעבור בקרוב.
אלה יהיו אורגוט (Urgot), אאטרוקס (Aatrox), אוולין ׁ(Evelynn) והצאמפיון החדש שיוצא בקרוב, שאותו הם מתארים בתור: הצל שמעבר לאופק.

בפוסט הזה תוכלו לקבל את כל המידע על מה שריוט מתכננים לשנות בעתיד הקרוב, שזה אומר שינויים לצ'אמפיונים וגם מידע על הצ'אמפיון החדש שיוצא בקרוב

אז זה מה ש- Reav3 כתב:

כמו התנדנדות של מטוטלת

עם הזמן, שיחררנו הרבה צ'אמפיונים חדשים – עם זאיה וראקאן הגענו ל-136. זה מצוין, אבל ככל שיותר צ'אמפיונים חדשים מגיעים למשחק, הצ'אמפיונים הישנים ממשיכים להיות לא מעודכנים. הדרישות לשינויים במראה ובאופן המשחק שלהם (VGU – visual and gameplay updates) התחילו לצבור תאוצה במהלך השנים. יש לנו כרגע שתי קבוצות של VGU ושלוש קבוצות שעובדות על צ'אמפיונים חדשים. בעתיד, יהיו לנו חמש קבוצות שיכולות לעבוד גם על צ'אמפיונים חדשים וגם על VGUs, בהתאם למה שאנחנו מרגישים שיהיה הכי הגיוני באותה נקודה.

העתיד של עדכוני מחלקות

עדכוני מחלקות ׁׂ(Class Updates) כמו העדכון האחרון לטנקים או העידכון למתנקשים בקדם-עונה היו קצת כמו אוסף של דברים שונים זה מזה מאז ההתחלה שלהם. היתרונות והחסרונות של עדכוני מחלקות נראים בערך ככה:

יתרונות:

  • זה יוצר חוזקות וחולשות ברורות למחלקה של צ'אמפיונים.
  • כשעובדים על מחלקה שלמה בבת אחת זה מאפשר שינויים מערכתיים גודלים יותר ושינויים לחפצים שקשורים למחלקה הזאת, כולל חפצים חדשים לגמרי.
  • זה יוצר צ'אמפיונים עם אסטרטגיות זהותיות ברורות יותר במחלקה של הצ'אמפיונים (לדוגמא, האסטרטגיה הזהותית של זד היא להשתמש ב- shadows בשביל להגדיל את הכוח שלו).
  • להודיע על צ'אמפיונם עתידיים בכך שמציגים מהי גרסא טובה של צ'אמפיון בתור מחלקה.
  • חלק מהשחקנים הרגישו את השינוי הגדול בין העונות והתרגשו וריעננו את המטא באופן חיובי.

חסרונות:

  • כשעושים כמות גדולה של עדכונים בבת אחת קשה לצפות מה יהיו התוצאות, מה שהוביל לסכנה של טעויות בתכנון.
  • עדכונים גדולים בין עונות משנים כל כך הרבה שהם הובילו לתקופות ארוכות של חוסר איזון.
  • חלק מהשחקנים הרגישו שכל כך הרבה שינויים בפאטץ אחד זה יותר מדי.
  • כמו עם כל השינויים (גדולים או קטנים), יש את הסכנה שבה "לוקחים" למישהו את הצ'אמפיון המרכזי שלו.

הרגשנו באופן כללי שהיתרונות עולים על החסרונות. אחרי העדכון האחרון לטנקים התאספנו ביחד ודיברנו על מחלקות עתידיות. הגענו למסקנה שבזמן שהרבה מחלקות עדיין הכילו כמה צ'אמפיונים ספציפיים שזקוקים לשינוי, רוב המחלקות לבדן הוגדרו היטב ולא היו זקוקות לשינויים ענקיים.

עדכוני מחלקות גם גרמו לנו להזניח צ'אמפיונים שהיו זקוקים לשינויים אבל לא היו במחלקה מסויימת, כמו אזיר (כי הוא לא רק mage). אחרי שהסתכלנו על זה, החלטנו להפסיק את השינויים הגדולים במחלקות בין העונות ולהתמקד יותר על שינויים לצ'אמפיונים מסויימים שהיו זקוקים לעבודה. אנחנו נשחרר אותם ביחידות ולא בקבוצות גדולות כי אין ממש סיבה לאחד את כולם בלי שינויים מערכתיים שיבואו איתם.

כתוצאה מכך, אנחנו נתחיל לשים בעדיפות ראשונה שינויים שמבוססים על צורך ולא על המחלקה המסויימת של הצ'אמפיון. זה אומר שתוכלו לצפות לעוד עדכונים שדומים לשינויים שעשו לרק'סאי בעתיד. הצוות שקיים בסגל הנוכחי ייפגש עם הצוות של אופן המשחק (gameplay) מאוחר יותר השנה על מנת להתמקד בשינויים כאלו. למעשה, הצוות כבר עובד על עדכון די גדול לאחד מהצ'אמפיונים הכי מבוקשים.

חזרתו של הלהב של הדארקין, אאטרוקס

כשאאטרוקס יצא למשחק, הרבה שחקנים התלהבו לנסות אותו וממש התרגשו לנסות לשחק אותו. למרבה הצער, ההבטחה שסיפקו המראה והתמה (theme) שלו לא בדיוק הועברה כששיחקו אותו. אאטרוקס הוא באופן תמידי הצ'אמפיון שמבקשים עבורו שינויים, אז אנחנו רוצים לקחת את הזמן ולבדוק אותו ולנסות להעביר את הפנטזיה של המראה והתמה שלו, לוחם שטני שמשתוקק למלחמות ודם.

זה כנראה יהיה העדכון הכי גדול שנעשה לאופן המשחק שאי פעם עשינו לצ'אמפיון, כאשר כל אחת מהיכולות שלו תוערך מחדש ותעודכן. אנחנו עדיין די בהתחלת העדכון שלו אבל כבר יש כמה דרכי תכנון מבטיחות שאנחנו משחקים איתם. העידכון עדיין רחוק מאיתנו, אבל רצינו להתחיל לדבר על זה עכשיו כי אנחנו יודעים שהרבה שחקנים מחכים לזה.

בונים מחדש את המפלצת, אורגוט

בזמן שאורגוט מתקרב לשחרור אנחנו יכולים להתחיל לדבר על כמה פרטים שהתגבשו במהלך החודשים האחרונים. הגרסא הנוכחית של ארגוט היא די מיוחדת – שילוב בין טווח לטנק. אנחנו אוהבים את זה שאורגוט הוא הסוג המוזר הזה של צ'אמפיון ואנחנו רוצים לשמור על זה, אבל גם רוצים להתמקד על הזהות שלו קצת יותר. בזמן שחשבנו על דרכים לשנות אותו, התחלנו לשחק עם הרעיון של טנק על טווח. אחרי כמה שינויים התחלתיים הכיוון הראה הרבה הבטחה וגם פתח מקום מאוד מיוחד בקבוצה של הטנקים.

אה וגם, כן, יש לו רגלי שוטגאן.

מקבלים אלינו את הייסורים, אוולין

תצפו לכך שאוולין תהיה הרבה יותר "מודרנית" ולא תעבור שינוי מוחלט, בדומה לשינוי של וורוויק (warwick). אוולין עדיין תהיה אותה בחורה סקסית, בלתי נראית, רוצחת שמתחבאת בין הצללים שכולנו מכירים ואוהבים, אבל עם כמה טריקים חדשים שירשו לה לתפקד בתור המתנקשת שהיא אמורה להיות בעידן המודרני של ליג. כמו כל ה- VGUs, אוולין גם תקבל כמה עדכונים נחמדים למראה שלה ולסיפור הרקע שלה ביחד עם השינויים שלה במשחק עצמו. היא עדיין קצת רחוקה מאיתנו אז תוכלו לצפות לעוד פרטים עליה ככל שהזמן עובר.

הצל שמעבר לאופק

יש לנו הרבה צ'אמפיונים חדשים בשלבים שונים של תכנון. אני לא הולך לעבור על כל אחד מהם (ספויילרים), רק על האחד שהטריד את מוחי בזמן האחרון – צ'אמפיון חדש שמסוגל לסחוב שאנחנו חושבים שהכי יתאים לג'אנגל. אחרי אייברן (Ivern), רצינו לעבוד על מישהו הרבה יותר אגרסיבי שמתמקד על הנזק שהוא עושה, שיכול להרגיש בנוח בג'אנגל. זה גם יהיה הצ'אמפיון הראשון שישנה צורה מאז גנאר (Gnar), אבל שינוי הצורה של הצ'אמפיון הזה יהיה שונה לחלוטין מזה של כל צ'אמפיון אחר שאי פעם יצרנו. אני לא רוצה להגיד יותר מזה לבינתיים, אבל חכו למידע חדש בקרוב מאוד.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.