הסוף לנפילות הפריימים?

אחרי ששחקני ליג דיווחו על בעיות פריימים ובעיות ביצועים בשלבים המאוחרים של המשחק בחודשים האחרונים, עובדי ריוט שעובדים קשה כדי להשאיר את המשחק פעיל במקסימום ביצועים הודו בבעיה, ואמרו שהם מאמינים שהם הצליחו למצוא כמה דרכים כיצד לטפל בבעיות שנוצרו ולהחליק יותר את כמות הפריימים שנופלים בעיקר בטימפייטים.

אם לא שמעתם שום תלונות על בעיות פריימים ונפילות במהלך המשחק, יש מצב שזה קרה לכם בעצמכם במהלך משחק בלי לדעת שזו בעיה כללית שמתקיימת אצל לא מעט שחקנים. אתם יכולים להניח בצד את הדאגות שאולי זה קורה בגלל המחשב טוסטר שלכם או איכות חיבור האינטרנט, כיוון שאפילו שהם אכן יכולים לגרום לבעיות, עובדי ריוט זיהו כמה תהליכים במשחק שדורשים שיפור מיידי. הבעיה היא אכן לרוב בצד הקליינט של ליג והם עובדים כדי לתקן אותה.

״אנו חופרים עמוק בתוך זה בחודשים האחרונים ואמ;לק: זה ממש קוץ בישבן כדי לאתר את מקור הבעיה״ אמר עובד ריוט, JxE, מנהל המוצר של נציגות הגרפיקה בריוט. 

״אנחנו עד לעכשיו השתמשנו בסופר פריימים כדי לבחון את הביצועים במשחק, וזה לא סיפק לנו מספיק מידע כדי להניח את האצבע ולהחליט איפה הבעיה. אנחנו כרגע מכניסים סופר פריימים טוב יותר לתוך קוד המשחק כדי שזה יעזור לנו להבין מה גורם לבעיה.״

בנוסף, JxE נכנס לפרטים והסביר באיזה איזורים צריך לשפר, באומרו שיש יותר מפונקציה אחת שעוברת מקצה תיקונים כדי לתקן ולשפר ביצועים.

״נכון לעכשיו, מצאנו כמה באגים וכבר עכשיו התחלנו לתקן את הקוד״, הוא אומר. ״אנחנו מאמינים שכמה תהליכים במעבד מפריעים לעבודה של הכרטיס הגראפי, וזה מה שגורם לאי הסנכרון ולנפילות הפריימים שכולכם חווים במהלך טימפייט. באופן ספציפי התאמנו פונקציה שגורמת לאיזורים הלא מוארים במפה להיות חשוכים (כמו בג׳אנגל ובאיזור של האויבים) ועשינו כמה שיפורים והתאמות לאודיו שכנראה היה גם נגוע בבאגים. אנחנו בנוסף נדאג להתאמות של פונקציות נוספות כעת כשיש לנו מספיק מידע.״

העובד סגר את הפוסט ב-League Boards לאחר שהודה לשחקנים על ההבנה תוך כדי שהם עובדים לפתור את הבעיה, באומרו שהם מקווים למציאת הפתרון בקרוב.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.