למה Legend of the Poro King ו- Ascension מופיעים יותר ממצבי משחק אחרים?

 

כמו שכולם יודעים, בכל סופ"ש מגיע אלינו מצב-משחק שונה משאנחנו רגילים, כדי שנגוון קצת. יש את Nexus Siege, One for All, Doom Bots of Doom, Hunt of the Blood Moon ועוד הרבה, אך אני לא יודע אם שמתם לב, אבל Ascension ו- Legend of the Poro King הופיעו הכי הרבה, או במדויק יותר, 13 פעמים!

בעקבות הנתון "המפתיע" הזה, המון אנשים שאלו באמת למה דווקא המצבים האלה הופיעו הכי הרבה פעמים. Riot שמעו את שאלותיהם וענו להם.

תגובת Riot:

אנחנו עדיין מכוונים לבנות מצבים חדשים ולשחרר אותם כמה שיותר מוקדם אליכם (בדיוק שחררנו את המצבים Blood Moon ו- Dark Star השנה הזאת).  אבל לצערנו, אנחנו לא יכולים לבנות מצב משחק שלם כמו Dark Star כל חודש. בין לבין, מאשר שלא יהיה שום דבר בסופ"שים, אנחנו מחזירים לכם את המועדפים שלכם (Ascension ו- Poro King), אז יש עדיין מה לשחק כאשר אתם רוצים לקחת הפסקה מהמשחק הרגיל. אנחנו מרגישים שזה יותר טוב מאשר לא לשים כלום בין מצבים גדולים ורציניים. לאלה מכם שזוכרים, אנחנו נהגנו להריץ מצבי משחק עוד לפני RGM (מה שיש עכשיו – מצבי משחק מתחלפים), וזה הרגיש די שקט ומשעמם בין כל מצב משחק (~3 חודשים באותו הזמן). בדרך הזאת יש עדיין דברים כיפיים ומהנים בין סופי השבוע שאפשר לשחק איתם, אפילו אם הם כבר נראו בעבר.

אנחנו גם עכשיו בונים התאמה לקליינט החדש למצבי ה- RGM היותר מוצלחים וישנים (One for All, Hexakill), אבל לפעמים זה קצת מתעכב. אנחנו עושים את זה במקביל לבניית מצבי משחק חדשים (לדוגמה: Blood Moon & Dark Star). החדשות הטובות הן שעכשיו Doom Bots of Doom יכול לעבוד עם הקליינט החדש! מצבי משחק חדשים יותר של המפתחים נבנים עכשיו בקליינט החדש משרטוט, אז יותר קל להחזיר אותם (Blood Moon הרגע עלה ו- Dark Star יחזור שוב בקרוב).

L4T3NCY

Lead Designer, Rotating Game Modes

 

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.