מה ריוט מתכננים לעשות עם אזיר?
אם תסתכלו על ה- match history שלי ותנסו להבין מי הצ'אמפיון (Champion) האהוב עלי, אולי הייתם אומרים שזה גאנגפלאנק (Gangplank), או אפילו אוריאנה (Orianna). אם תשאלו אותי בכל יום בשבוע אני תמיד אגיד לכם שהצ'אמפיון האהוב עלי הוא במאה אחוז הקיסר של שורימה (Shurima), אזיר (Azir). הסיבה שלא תראו אותו ב- match history שלי היא פשוט בגלל שאין מה לעשות, אזיר ממש לא מוצלח כרגע, למעשה, הייתי אומר שהוא אפילו חלש מדי.
אתם בוודאי זוכרים את 2016, לפני שריוט החליטו לכסח לו את הצורה עם נרפים בלתי נגמרים, אזיר היה ללא ספק אחת הבחירות המוצלחות יותר למיד ליין. הוא נבחר כמעט כל הזמן ב- pro play ואפילו הגיע לנקודה שבה אמרו שלאזיר אין חולשות אם אתה יודע איך לשחק אותו כמו שצריך. אז אני מניח שזה הגיוני מאוד שריוט החליטו להחליש אותו. הבעיה של אזיר היא בדיוק כמו הבעיה שיש עם קאליסטה. הקיט (כלומר היכולות) שלהם פשוט טובה מדי, אם אתם באמת מקדישים את הזמן ללמוד את הצ'אמפיון, אתם פשוט תהיו מוצלחים מדי איתו. לכן לאזיר ולקאליסטה יש רק שני מצבים, או שהם פשוט חזקים מדי, או שהם חלשים מדי.
ריוט הבינו ששניהם צריכים ריוורק, ולאחרונה סיפרו לנו על שני הכיוונים שיש להם בשביל לנסות ולתקן את אזיר, אז חשבתי לספר לכם על הכיוונים האלו, ובתור מיין אזיר לשעבר, מה דעתי לגבי זה.
כיוון מספר 1:
להקטין את הטווח של החיילים של אזיר, שזה אומר שהוא ילחם מטווח קרוב יותר:
- הטווח שלו יוקטן בכ- 15% אחוזים אבל עדיין יהיה די ארוך.
- הוא ישמור על אותה מוביליות שיש לו במשחק כרגע, פחות או יותר.
- הוא כנראה יצטרך קצת יותר טנקיות.
- כנראה ידרוש שינויים פחות דרסטיים.
כיוון מספר 2:
לשמור על הטווח הארוך של החיילים, אבל להקטין את המוביליות שיש לאזיר, וככה גורמים לכך שיהיה קל יותר להרוג אותו
- חיילים ישארו יותר זמן משהם נשארים עכשיו.
- כנראה להחליש או להיפטר מה- E של אזיר.
- אזיר יהיה אפילו יותר back line במצב הזה.