סקינים מאחורי הקלעים – חלק 1
שלום לכולם, היום אני מתחיל סדרת כתבות, שתעסוק במצב הסקינים ב- League of Legends, בתהליך הכנתם, ובמיונם.
הפינה תכלול 5 חלקים מעניינים ביותר 🙂
המאמר לקוח מדבריה של SuperCakes, ולכן הכתבות יתייחסו ל- Riot בגוף ראשון, ול- SuperCakes גם כן.
אה, שלום לכם! SuperCakes כאן עם מידע לגבי העולם המרהיב של Champion Skins. אנחנו הולכים לקחת צלילה עמוקה לתוך העולם של המוצרים, וניתן לכם קצת מידע מבפנים לגבי איך אנחנו מחליטים אילו סקינים לייצר בשבילכם. אני רוצה להבטיח לכם שכאשר אנחנו נפגשים כצוות כדי לקבל החלטות לגבי אילו סקינים להכין, אתם תמיד בחדר איתנו. אנחנו מעבירים המון זמן, כדי להקשיב לפידבק שלכם ומנסים להבין מה יתאים לכם ומה לא. אנו מאוד מעריכים את התגובה שלכם לעבודה שלנו ומה שגוי בה. בואו נתחיל עם שאלה פופולרית…
איך אתם בוחרים אילו סקינים להכין?
השאלה מס' 1 ששואלים אותנו ב- Ask Riot היא איך אנחנו בוחרים אילו סקינים להכין. זהו תהליך מאוד פשוט ומאוד מסובך. וכן, אני יודעת שזה נשמע לא הגיוני, אבל אני אסביר. הנקודה הכי טובה להתחיל היא לרשום את כל הקריטריונים שאנו מחשיבים:
-
אם יכולנו להתאים נושא ל- <הכניסו צ'אמפיון כאן>, מה הוא יהיה?
-
אילו נושאים אנו אוהבים לעבוד עליהם, ואילו צ'אמפיונים יתאימו לאותו הנושא?
-
כמה סקינים אנחנו יכולים להכין השנה?
-
מה ביקשתם?
-
איזה צ'אמפיון לא קיבל סקין המון זמן?
-
איפה יש לנו הזדמנות להפתיע אתכם?
-
איפה אנחנו יכולים לקחת סיכונים?
-
האם הצ'אמפיון הזה יקבל עדכון (כנראה Rework) בקרוב?
-
איך אנו נכין סקינים עם משיכה גלובלית?
-
כמה שחקנים משחקים את הצ'אמפיון הזה בזה הרגע?
-
איזה נושא יתאים לכם?
למה חלק מהצ'אמפיונים מקבלים יותר סקינים מאחרים?
זה אחד טריקי… יש הגבלה לכמות הסקינים שאנחנו יכולים לייצר בשנה, ומכיוון שצ'אמפיונים לא נמחקים מהמשחק, כמות הצ'אמפיונים רק הולכת וגוברת. לכן, מידת הפופולריות היא קריטריון מאוד חשוב בהחלטות האלו. אם אתם משחקים עם צ'אמפיון כמו משוגעים, אנחנו רוצים לתת לכם דרך חדשה לחוות אותו. אם אנשים לא משחקים הרבה עם צ'אמפיון מסוים, אז אנחנו מוצאים את עצמנו בהחלטה קשה.
אנחנו מאוד מודעים לעובדה שחלק מהצ'אמפיונים לא קיבלו סקינים המון זמן, ומאוד אכפת לנו מכך. בתכנון, הצ'אמפיונים האלה תמיד חלק מהדיון.
ניסינו להשתמש בסקינים בכוונת היותר נמוכה (הסקינים שעולים 750 RP) כפתרון לבעיה. רק ע"י נגיעה במודל ובטקסטורות יכלנו לייצר עוד סקינים בשנה. כוונת יותר נמוכה, כלומר כמות יותר גדולה, אז יכולנו להשיג יותר מצ'אמפיונים.
אבל כאשר אתם מנסים למסור פנטזיה חלופית, החלפת המודל והטקסטורות לבד יכולה להגביל המון. אם הפנטזיה לא מתאימה לצ'אמפיון בצורה מושלמת על האנימציות, אפקטים ויזואליים, קול וכו', הסקין פשוט נכשל. לפעמים שיחקנו אותה (ואנחנו נמשיך לחפש הזדמנויות כאלו), אבל אנו רואים פחות ופחות שביעות רצון בבחירות האלו. הפידבק הצביע על זה ששחקנים רוצים חוויה יותר איכותית בשביל הצ'אמפיון שלהם. שינויי המודל/טקסטורה נחשבו כאיכות ירודה; זה הרגיש כאילו לא לקחנו את האנשים שאוהבים את הצ'אמפיונים האלה ברצינות, וזה הרגיש רע.
Zyra היא דוגמה טובה כאן. עבר כבר יותר מדי זמן מאז שהיא קיבלה סקין, והצוות ממש נלהב להכין לה אחד. כמות האנשים ששיחקו בה הייתה די נמוכה, אבל כל מי שמשחק Zyra הוא נאמן לה באופן יוצא מן הכלל, והאנשים ממש רצו תוכן חדש. היא גם במיוחד מאתגרת להכין לה סקינים. יש לה כל כך הרבה… דברים. איך מצליחים להכין ל- Zyra פנטזיה נהדרת מבלי לגעת בחלקיקים, אנימציה ובקול שלה? האמת היא, שאי-אפשר.
אז הגענו לסיטואציה שאו שאנחנו לא נותנים לה סקין, או שאנחנו נכנסים לזה עד הסוף. זו הדרך שהחלטנו לקחת השנה עם הסקין – Dragon Sorceress. הבנו, שאפילו שהתוכן הזה עומד לגעת רק בקבוצה קטנה של שחקנים, אנחנו צריכים לתת להם את הסקין הכי טוב שאנחנו יכולים.
אני מרגישה כאילו אנחנו נוגעים בנקודות קצת כואבות השנה הזאת, אבל אני מרגישה בטוחה להתחייב לכם שאתם תקבלו סקינים חדשים ל- Cassiopeia, Viktor, Yorick, Illaoi (ועוד) ב- 12 החודשים הקרובים.
באמצעות: League of Legends – SuperCakes
Through: League of Legends, SuperCakes