פאטץ' 7.11
שלום לכולם,
אמנם היום יום חמישי (היום שבו יצא הפאטצ'), כלומר ש- Riot קצת איחרו, אבל זה לא סתם איחור, זה איחור אופנתי לגמרי!
הפאטצ' כולל עדכונים גדולים ל- Kindred, Rek'Sai ו- Malzahar, שינויים למערכת הבאנים, מצב משחק שחוזר אלינו היישר מליל כל הקדושים ועוד דברים חדשים!
אז בואו נתחיל!
Rek'Sai, Kindred & Malzahar
Rek'Sai
האולטימייט של Rek'Sai עכשיו גורם לה לזנק למטרה שהיא פגעה בה לאחרונה. אפשר להיכנס למנהרות מוקדם יותר. הנזקים ההתחלתיים ירדו, אבל הסקיילינג עלה.
נתונים בסיסיים (התחלתיים)
נתון גדילת החיים: 90 >>> 85.
Passive – Fury of the Xer'Sai
ייצור זעם מהיר יותר. התחדשות חיים מתחת-לאדמה מהירה יותר, אבל המקסימום ירד.
התחדשות הזעם: 5 להתקפות בסיסיות, 10 למתקפות מעל-האדמה, 2.5 לכל יחידות נוספות שנפגעו מעבר לראשונה ע"י יכולות >>> 25 לכל ההתקפות ולכל היכולות מעל-האדמה.
התחדשות חיים מקסימלית מתחת-לאדמה: 25-450 (ברמות 1-18) על גבי 5 שניות >>> 20-190 (ברמות 1-18) על גבי 3 שניות.
Q – Queen's Wrath
נזק בסיסי (התחלתי) ירד בדרגות המאוחרות. טווח הנזק עלה.
נזק: 15/25/35/45/55 (+0.2 בונוס נזק התקפה) >>> 15/20/25/30/35 (+0.4 בונוס נזק התקפה).
Burrowed Q – Prey Seeker
עכשיו יש לו בונוס טווח נזק של נזק התקפה (AD). עושה נזק פיזי במקום קסם.
חדש – טווח הנזק: 0.4 בונוס נזק התקפה (בנוסף לטווח הנזק שקיים – 0.7 כוח יכולת)
סוג נזק: קסם >>> פיזי.
Burrowed W – Un-burrow
המטרה הראשית עדיין מקבלת Knock-Up, אחרים עכשיו מקבלים Knock-Back.
נזק בסיסי: 40/80/120/160/200 >>> 50/65/80/95/110.
תזוזה: 0.5-1 שניות ל- Knock-Up, תלוי כמה קרובים היריבים ל- Rek'Sai >>> שנייה אחת Knock-Up למטרה הראשית; טווח Knock-Back של 250 יחידות לכל היריבים האחרים.
חסינות: רק המטרה שחטפה Knock-Up תהיה חסינה ל- Knock-Ups נוספים.
משך החסינות: 10/9.5/9/8.5/8 שניות >>> 10 שניות בכל הדרגות.
חדש – עצרי והריחי את השורשים של הורדים: Rek'Sai יכולה עכשיו להפעיל צמחים כאשר היא מתקיפה אותם מתחת-לאדמה.
E – Furious Bite
עכשיו יש נזק בסיסי, ועושה סקייל לבונוס נזק התקפה במקום סך נזק ההתקפה. הנזק עכשיו לא מתבסס בצורה קווית עם הזעם, אבל כאשר קו הזעם הוא מלא והיא מפעילה את ה- E, עדיין עושה נזק כפול כ- True Damage.
נזק: 80/90/100/110/120% סך נזק ההתקפה >>> 50/60/70/80/90 (+ 0.85 בונוס נזק התקפה).
הוסר – זעם: הנזק כבר לא עושה סקייל בצורה קווית עם הזעם הנוכחי.
קצה: הנזק עדיין מוכפל פי שניים והוא נחשב כ- True Damage כאשר הזעם הוא במקסימום שלו.
Burrowed E – Tunnel
זמני ההירגעות של יצירת המנהרות וכניסה מחדש אליהן הופחתו בדרגות המאוחרות.
זמן הירגעות: 26/24/22/20/18 שניות >>> 26/23/20/17/14 שניות.
זמן הירגעות לכניסה מחדש: 10/9/8/7/6 שניות >>> 10/8/6/4/2 שניות.
חדש R – Void Rush
Rek'Sai מסמנת צ'אמפיונים שמזיקה להם ויכולה לזנק אל המטרה שסומנה, כאשר היא עושה נזק בהתבסס על חיים חסרים.
טרף: Rek'Sai מסמנת בצורה פסיבית צ'אמפיון יריב שהיא גרמה לו נזק כפיתיון לחמש שניות.
מהירות הריק: Rek'Sai שמה לה למטרה יריב שסומן כטרף, לאחר מכן היא נכנסת לאדמה אחרי זמן הטלה של 0.35 שניות, ואז היא מזנקת לעבר המטרה שלה מתוך האדמה לאחר 0.75 שניות נוספות.
בלתי ניתנת לעצירה: Rek'Sai הופכת להיות בלתי ניתנת לעצירה בזמן הטלת היכולת ובזמן הזינוק.
נזק: 100/250/400 (+ 1.6 בונוס נזק התקפה) (+ 20/25/30% מהחיים החסרים של המטרה).
זמן הירגעות: 100/80/60 שניות.
טווח: 1500.
Kindred
הסטאקים של הפאסיב עכשיו מעלים את טווח ההתקפה של Kindred ומחזקים את היכולות שלהם.
נתונים בסיסיים (התחלתיים)
גדילת נזק התקפה: 1.7 >>> 2.26.
עודכן Passive – Mark of the Kindred
הוסר – חיפוש אחר לבבות: ההתקפות הבסיסיות של Kindred כבר לא עושות אחוז מהחיים הנוכחים של המטרה כנזק בהתבסס על כמות הסטאקים של הפאסיב.
חדש – השגת המוות: ההתקפות הבסיסיות של Kindred ו- Mounting Dread משיגות בונוס של 75 יחידות טווח ב- 4 סטאקים, פלוס 25 יחידות טווח לכל 4 סטאקים לאחר מכן.
חדש – הגברה: סטאקים מגבירים ומחזקים את היכולות הבסיסיות של Kindred:
* Q – Dance of Arrows: בונוס מהירות ההתקפה עולה ב- 5% נוספים לכל סטאק. (כבר לא מעלה נזק בסיסי)
* W – Wolf's Frenzy: נזק בהתבסס על חיים נוכחים עולה ב- 0.5% נוספים לכל סטאק.
* E – Mounting Dread: נזק בהתבסס על חיים חסרים עולה ב- 0.5% נוספים לכל סטאק.
Q – Dance of Arrows
נותן מהירות התקפה בעת ההטלה.
חדש – בונוס מהירות התקפה: עכשיו משיג 10% מהירות התקפה למשך 4 שניות בעת ההטלה, פלוס 5% נוספים לכל סטאק של Mark of the Kindred.
הוסר – נזק הסימון: הסטאקים של Mark of the Kindred כבר לא מעלים את הנזק של Dance of Arrows.
טווח נזק: 0.2 מסך נזק ההתקפה >>> 0.65 בונוס נזק התקפה.
מהירות הזינוק: 400 >>> 500.
W – Wolf's Frenzy
עושה נזק נוסף בהתבסס על החיים הנוכחים של היריב. Kindred עכשיו יכולה לבחור איפה להטיל את Wolf's Frenzy.
חדש – טווח הטלה: הטלה-עצמית (במקום שבו היא עומדת) >>> כל מקום שנמצא בטווח של 500 יחידות (כולל קירות). הרדיוס של אזור הרדיפה לא השתנה.
חדש – נזק לחיים נוכחים: ההתקפות של Wolf עושות 1.5% נוספים מהחיים הנוכחים של המטרה כנזק, פלוס 0.5% נוספים לכל סטאק של Mark of the Kindred.
טווח נזק: 0.4 מסך נזק ההתקפה >>> 0.2 בונוס נזק התקפה.
סוג נזק: קסם >>> פיזי.
E – Mounting Dread
עושה נזק נוסף בהתבסס על החיים החסרים של היריב, כמו כן עכשיו גם עושה קריט לאויבים עם קצת חיים.
חדש – נזק לחיים חסרים: 8% מהחיים החסרים של המטרה, פלוס 0.5% לכל סטאק של Mark of the Kindred.
הוסר – נזק למקסימום חיים: כבר לא עושה 5% ממקסימום החיים של המטרה כנזק.
נזק בסיסי: 40/75/110/145/180 >>> 40/60/80/100/120.
טווח נזק: 0.2 מסך נזק ההתקפה >>> 0.8 בונוס נזק התקפה.
מהירות ה"טיל": 1600 >>> 2000.
לסתות המוות: Wolf עושה התקפות קריטיות (או בקיצור קריט) למטרות שנמצאות מתחת ל- 15% חיים בשביל 50% בונוס נזק.
Malzahar
Q, E ו- R גורמים/עושים יותר נזק. W מייצר Voidlings בהתבסס על הטלת הלחשים של Malzahar. ה- Voidlings פחות מאיימים בשלב המשחק המוקדם.
עודכן W – Void Swarm
עלות: 40 מאנה >>> 40/45/50/55/60 מאנה.
זמן הירגעות: 8 שניות.
הוסר – טעינות: Malzahar כבר לא משיג טעינה כל 20/19/18/17/16 שניות.
חדש – סטאקים: Malzahar משיג סטאק של Gathering Swarm כאשר הוא מטיל כל יכולת אחרת (מקסימום 2).
פעיל: Malzahar מזמן Voidling, פלוס Voidling נוסף עבור כל סטאק של Gathering Swarm (מקסימום 3 עבור הטלה).
הוסר – הכפלה: Voidlings כבר לא יכולים לגרום ל- Voidlings נוספים להיווצר.
טווח הטלה: 450 יחידות >>> 150 יחידות.
הנתונים של ה- Voidlings: ה- Voidlings משיגים מהירות התקפה עבור כל רמה. נזק כולל קטן יותר בשלב המוקדם של המשחק, אבל גדול יותר בשלב המאוחר יותר של המשחק.
Q – Call of the Void
זמן הטלה: 0.5 שניות >>> 0.25 שניות.
עיכוב לפני ירייה לאחר הטלה: 0 שניות >>> 0.4 שניות.
טווח נזק: 0.7 כוח יכולת >>> 0.8 כוח יכולת.
E – Malefic Visions
טווח נזק: 0.7 כוח יכולת >>> 0.8 כוח יכולת.
R – Nether Grasp
חדש – נזק הקרן: 125/250/375 (+ 1.15 כוח יכולת) נזק קסום קבוע (Flat).
נזק האזור האפסי: 25/35/45% (+ 7.5% לכל 100 כוח יכולת) ממקסימום החיים של המטרה >>> 10/15/20% (+ 2.5% לכל 100 כוח יכולת) ממקסימום החיים של המטרה.
Champions
Ahri
פחות נזק על ה- W ועל ה- R, יותר נזק על ה- E.
W – Fox-Fire
טווח נזק: 0.4 כוח יכולת לכל "כדור" קסום >>> 0.3 כוח יכולת לכל "כדור" קסום.
טווח נזק מקסימלי נגד אותה המטרה: 0.64 כוח יכולת >>> 0.48 כוח יכולת.
E – Charm
טווח נזק: 0.5 כוח יכולת >>> 0.6 כוח יכולת.
R – Spirit Rush
טווח נזק: 0.3 כוח יכולת לכל ברק >>> 0.25 כוח יכול לכל ברק.
Caitlyn
האפקט המיוחד של Runaan's Hurricane כבר לא עושה סטאק ל- Headshot.
נתונים בסיסיים
מהירות התקפה בסיסית: 0.568 >>> 0.543.
בונוס מהירות התקפה לרמה 1: 10% >>> 15%.
מהירות התקפה ברמה 1: 0.625 (לא השתנתה).
Passive – Headshot
ירייה בראש של ההוריקן: האפקט המיוחד של Runaan's Hurricane כבר לא עושה סטאק ל- Headshot.
Dr. Mundo
נזק התקפה עבור כל רמה והנזק של ה- W עבור כל שנייה עלו.
נתונים כלליים
נתון גדילת נזק התקפה: 3 >>> 3.5
W – Burning Agony
נזק: 35/50/65/80/95 לכל שנייה >>> 40/55/70/85/100 לכל שנייה.
Lucian
עלות יותר גבוהה ל- Q בדרגות המאוחרות יותר.
Q – Piercing Light
עלות: 50/55/60/65/70 מאנה >>> 50/60/70/80/90 מאנה.
Malphite
טווח הנזק של השריון עלה.
E – Ground Slam
טווח נזק: 0.3 שריון >>> 0.4 שריון (Armor).
Maokai
הריפוי הבסיסי של ה- Passive ירד, הסקיילינג של החיים עלה. מהירות ה- Saplings והסקיילינג של ה- AP ירדו. משך ה- Sapling בשיח עולה עם בונוס חיים במקום רמת יכולת.
*שימו לב: אני מתייחס לסאפלינג בתוך שיח כסאפלינג שיח.
Passive – Sap Magic
זמן הירגעות: 30/25/20 שניות ברמות 1/9/15 >>> 30/25/20 שניות ברמות 1/6/11.
ריפוי בסיסי: 10/30/50/70/90/110/130 >>> 5/15/25/35/45/55/65.
אחוז ריפוי: 4.5/5.5/6.5/7.5/8.5/9.5/10.5% מהחיים המקסימליים של מאוקאיי >>> 6/7.5/9/10/11/12/13% מהחיים המקסימיליים של מאוקאיי.
E – Sapling Toss
טווח נזק: 2% ממקסימום החיים של המטרה לכל 100 כוח יכולת >>> 1% ממקסימום החיים של המטרה לכל 100 כוח יכולת.
מהירות התנועה של הספאלינגס: 425 + 2.5 עבור כל רמה של מאוקאיי >>> 400, משתנה בהתאם למגפיים (=בוטס) של מאוקאיי:
– Boots of Speed: 425
– רוב המגפיים המשופרים: 445
– Boots of Swiftness & Boots of Mobility: 460
נזק של סאפלינג שיח: 100% בעת פיצוץ, 50% לכל תקתוק (שני תקתוקים סה"כ) >>> 67% בעת פיצוץ, 67% לכל תקתוק (שני תקתוקים סה"כ) (נזק טוטאלי לא השתנה).
משך סאפלינג שיח: 30/40/50/60/70 שניות >>> 30 (+ 2.5% בונוס חיים של מאוקאיי) שניות.
Sion
זמן ההירגעות של ה- W ירד, הסקיילינג של המגן עם מקסימום חיים עלה.
W – Soul Furnace
זמן הירגעות: 13 שניות >>> 11 שניות.
סקיילינג של מגן: 6/7/8/9/10% ממקסימום החיים של סאיון >>> 8/9/10/11/12% ממקסימום החיים של סאיון.
Syndra
אזור ההשפעה (AoE) של ה- W הופחת.
W – Force of Will
אזור השפעה: 275 >>> 225.
Yasuo
הסטאקים של ה- Q פגים מהר יותר. NERFFFFF
Q – Steel Tempest
משך הסטאקים: 10 שניות >>> 6 שניות.
Zac
אינדיקטור האזהרה של ה- E מופיע מוקדם יותר. הקול של Zac לא יהיה צוחני לעתים קרובות.
כללי
פחות צוחני: הגבול של החיים שקובע מתי הקול של Zac יעלה ויהפוך לצוחני ירד.
E – Elastic Slingshot
אינדיקטור אזהרה: מופיע 0.75 שניות לפני ש- Zac נוחת >>> מופיע שנייה אחת לפני ש- Zac נוחת.
Items
Abyssal Mask
שם: Abyssal Scepter >>> Abyssal Mask.
אייקון: עודכן!
Banshee's Veil
עלות עלתה. עמידות לקסם עלתה.
עלות: 2700 גולד (500 גולד בעלות קומביין) >>> 3000 גולד (800 בעלות קומביין).
עמידות לקסם: 45 >>> 60.
Blade of the Ruined King
Lifesteal ירד/ה.
גניבת חיים: 15% >>> 12%.
Guardian Angel
אייקון: עודכן!
Ninja Tabi
הפחתת נזק התקפה בסיסי ירדה.
הפחתת נזק התקפה בסיסי: 12% >>> 10%.
Nomad's Medallion
עלות קומביין ירדה. כמו כן העלות משפיעה גם על Talisman of Ascension & Eye of the Oasis.
עלות: 875 גולד (375 גולד – עלות קומביין) >>> 850 גולד (350 גולד – עלות קומביין)
Talisman of Ascension
עלות: 2425 גולד >>> 2400 גולד.
Eye of the Oasis
עלות: 1925 גולד >>> 1900 גולד.
מעקב אחר הריגת מיניונים בלוח התוצאות
שינוי ב- CS: היחידות הבאות כבר לא יעלו את הנתון "המיניונים שהרגת" (הן עדיין יתנו גולד):
– העכבישים של Elise
– ה- Turrets של Heimerdinger (לא כולל את הטורט המשופר)
– זרועות התמנון של Illaoi
– ה- Voidlings של Malzahar
– Jack in the Boxes של Shaco (כולל אלה מהאולט)
– ה- Mist Walkers של Yorick והטבעות של היכולת Dark Procession.
– ה- Thornspitters וה- Vine Lashers של Zyra
.
מערכי באנים
Normals & Ranked
שחרור: יגיע ל- Normal Draft בצפון אמריקה, אחר כך יגיע לשאר העולם בהמשך הפאטצ' (כולל Ranked Queues).
סה"כ באנים: 6, כאשר שלושת השחקנים האחרונים בכל קבוצה נותנים באן >>> 10, כאשר כל שחקן נותן באן.
מודל באנים: עקבי, המשכי >>> בו-זמנית.
ראות הבאנים: באנים לא מוצגים בפני הקבוצה היריבה עד סוף שלב הבאנים.
שכפול: באנים יכולים להיות אותו דבר בין הקבוצות.
מצב קשוח: "No ban" הוא עכשיו אפשרות.
הרשאות הזמנה בלובי
הזמנה פתוחה: שחקנים מוזמנים עכשיו מורשאים להזמין ע"י אפשרות ברירת מחדל, למרות שהקפטנים עדיין יכולים לשלול את האפשרות הזאת.
Rotating Game Mode
Doom Boots of Doom חוזר אלינו לסופ"ש הזה ולבא אחריו! הרכיבו את הקבוצה שלכם כדי להתגבר על Doom Boots of Doom המקוללים והלורד המרושע שלהם לפני שכל מי שאתם אוהבים יהיה נידון למוות!!!
עדכון הקליינט של ליג
תכונות חדשות
חדש – יוצר הסטים לפריטים או Item Set Creator חוזר אלינו בעקבות הבקשות החוזרות והנשנות אל Riot! אתם יכולים עכשיו ליצור סטים שונים מותאמים לצ'אמפיונים מסוימים ומפות. יוצר הסטים לפריטים החדש נותן לכם את האפשרות להתחיל מסט פריטים מומלץ לצ'אמפיון, כמו כן אתם יכולים להתחיל מההתחלה – סט ריק.
חדש – רשימת "שיחקו איתי לאחרונה": אתם עכשיו תמצאו חלק בתחתית רשימת החברים שלכם שיראה את שמות השחקנים שהייתם איתם במשחק לאחרונה (גם עם שמות הצ'אמפיונים שהם שיחקו), ויאפשר לכם לראות את הפרופילים שלהם, להוסיף אותם לרשימת החברים, לחסום אותם, או לגרור אותם אל תוך הלובי כדי להזמין אותם!
Dragon Fist Lee Sin
הספלאש והאפקטים הויזואליים בתוך-המשחק של Dragon Fist Lee Sin הותאמו. הדרקון שעל גבו הוא עכשיו זהוב בספלאש ארט שלו, וגם הופך להיות זהוב כאשר Lee Sin מטיל את R – Dragon's Rage.
(Chromas משנים את הצבע בתוך-המשחק)
סקינים קרבים ובאים
הסקינים הבאים ישוחררו במהלך פאטצ' 7.11:
Chemtech Tryndamere