תשאלו את Riot: מהדורת Honor!

ברוכים הבאים לעוד כתבה בפינה שלנו של "תשאלו את Riot" בה אנחנו שואלים את Riot שאלות שלא ברורות לנו, והם עונים לנו!

עבר כבר חודש (הוא עבר מהר) מאז שמערכת ה- Honor החדשה הושקה, ובשבועות הראשונים יותר מ- 56 מיליוני הונורים הורווחו! אז עכשיו, אחרי שכולנו כבר שיחקנו עם המערכת החדשה, הגיע הזמן למהדורה מיוחדת של רק Honor!

 

מהדורת Honor – מה יהיה לנו היום? 

  • מה אם כבר יש לי את הסקינים המיוחדים של Warwick ו- Twitch? האם בגלל זה אני לא אקבל בכלל פרסים?
  • למה אפשר לתת הונור רק לאדם אחד במערכת החדשה?
  • האם אתם מתכננים להחזיר את Honorable Opponent? יריבים יכולים להיות גם מוערכים!
  • היו לי מאות הונורים במערכת הישנה. עכשיו הם כולם נעלמו. מה נסגר?
  • מהי הדרך הכי טובה לעלות רמות? למה אין סרגל עליית רמות?

אז בואו נתחיל! 

 


מה אם כבר יש לי את הסקינים המיוחדים של Warwick ו- Twitch? האם בגלל זה אני לא אקבל בכלל פרסים?

 

אתה עדיין תקבל key frags (חלקי מפתחות), סמלי כבוד למסך הטעינה, פרסים לסוף העונה וכל שאר הדברים הטובים ב- Honor Capsules. אנחנו יודעים שהם לא כאלה מרגשים אם כבר יש לך את הסקינים האלה, אבל החדשות הטובות הן שאנחנו נוסיף דברים חדשים לקפסולות במשך הזמן, אז עוד דברים מגיעים.

 

BIONICNINJA
Design, Player Behavior

למה אפשר לתת הונור רק לאדם אחד במערכת החדשה?

 

המטרה הייתה לגרום ל- Honor להרגיש טוב בשני הצדדים, הצד הנותן והצד מקבל. נתינת הונור לאדם אחד עבור כל משחק מעוררת שיקול זהיר למי תתנו את ההצבעה שלכם; Honor לא צריך להרגיש את השווי בללחוץ לכולם את הידיים בסוף משחק. תחשוב על זה כמו פרס שאתה מקבל כל משחק, ואז אתה נותן אותו לחבר קבוצה. זאת גם הסיבה שיש לנו קטגוריות. כשאתה מקבל Honor, אתה יודע שמישהו בחר להעניק לך את הפרס היחידי שהיה לו במשחק לקטגוריה המסוימת הזו.

כבר בשלב מוקדם אנחנו בחנו קונספטים שכללו כמה בחירות, אבל בסופו של דבר החלטנו ללכת על הצבעה אחת כדי שהיא תרגיש יותר חשובה, וגם שתהפוך את תהליך ההצבעה ליותר מהיר, מאחר שעכשיו אתם עושים אותו כל משחק.

 

RIOTBOOURNS
Experience Design, Player Behavior

 האם אתם מתכננים להחזיר את Honorable Opponent? יריבים יכולים להיות גם מוערכים!

 

ודאי שגם יריבים יכולים להיות מוערכים, אבל בכלליות כשאתם משחקים ליג, אתם מדברים עם הקבוצה שלכם הרבה יותר מאשר הקבוצה היריבה. יש לכם יכולת יותר טובה לשפוט כמה שחקנים מוערכים היו בקבוצה שלכם מאשר בקבוצה השנייה, אז רצינו שחברי-הקבוצה יהיו נקודת המוקד של ה- Honor. כמו כן רצינו להקל על תהליך ה- Honoring ולגרום לקבלת ההחלטות להיות הכי ישירה וקלה שאפשר. בחירה בין שתיים לארבע אופציות פחות מכבידה מאשר בחירה בין חמש לתשע.

אנחנו בודקים כמה אפשרויות כרגע שיאפשרו ליריבים להיות מוערכים, אבל אין לנו משהו מוצק תחת עבודות כרגע.

 

SIMURGH

Design, Player Behavior


היו לי מאות הונורים במערכת הישנה. עכשיו הם כולם נעלמו. מה נסגר?

 

אנחנו מזדהים איתך. אנחנו מתכננים מתנה קטנה לחבר'ה שהיו עמוקים בתוך הקטע של ההונורים הישנים. מבחינת עיצוב, אנחנו רוצים להוריד את הכובע שלנו בפני החבר'ה שהיה להם אכפת וממש השתלבו ב- Honor הישן. אנחנו עדיין מגהצים את הפרטים ואנחנו נודיע לכם ברגע שיהיו מוכנים.

 

RIOT NAKYLE
Comms, Player Behavior

 מהי הדרך הכי טובה לעלות רמות? למה אין סרגל עליית רמות?

 

הדרך הכי טובה לעלות רמות היא פשוטה: כנסו למשחקים, בזהירות תערמו הונורים ואל תשיגו Penalties. אגב, כל הקבוצה משיגה בונוס קטן כאשר כל חברי-הקבוצה נתנו הונור במשחק!

זה מבאס להרגיש כאילו אתה לא מתקדם לעבר הרמה הבאה, ומחסור במשוב על ההתקדמות שלך הוא בעיה ברורה. זה דבר שאנחנו רוצים לתקן, אבל לא עם סרגל התקדמות. מאחר שרמות ה- Honor צריכות להימתח על-גבי עונה שלמה, סרגל התקדמות שזז בצורה איטית יכול להרגיש קצת מתסכל.

התשובה לבעיה היא כנראה התראות יותר תכופות לגבי ההונורים שאתם מקבלים בזמן שאתם מתקדמים ועולים. ההתראות האלו יכולות לתת לכם מידע מגניב, כמו אם רוב ההונורים שלכם הם לגבי Shotcalling. פיסות מידע כאלה יכולות לעזור לכם לחדד את החוזקות שלכם כשחקנים, בזמן שזה מסמן את ההתקדמות שלהם במערכת הרמות.

 

RIOT NAKYLE
Comms, Player Behavior

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.