תשאלו את Riot: עדכוני קולות, השבתת צ'אמפיונים חדשים ועוד…
שלום לכולם, וברוכים הבאים ל"תשאלו את Riot"!
היום, Riot עונים לנו על נושאים כגון: עדכוני קולות לדמויות שונות, השבתת צ'אמפיונים חדשים שיוצאים, ה- Darkin ועוד.
אז בואו נתחיל!
כשאתם משחררים צ'אמפ חדש/ Rework, למה אתם לא משביתים אותו ב- Ranked לשבוע אחד? למה לא צריך כמות מסוימת של משחקים ב- Normal עם הדמות כדי לשחק אותה ב- Ranked?
שחרור צ'אמפיון חדש או עדכון משמעותי לצ'אמפיון הוא עניין חשוב בשבילנו ובשביל שחקנים, במיוחד בקצב האיטי יותר של שחרור דמויות בימים האלה. אחרי כל הטיזרים, הריגוש המוגזם והזרקורים, אנחנו רוצים שהשחקנים ינסו את הצ'אמפיון מיד לאחר שהוא יוצא. לשחקנים שהדרך העיקרית שלהם בליג היא לעשות דברים דרך ה- Ranked (ואלה המון שחקנים), שבוע יכול להרגיש המון זמן, במיוחד כאשר הצ'אמפיון עובר לסיבוב ניסיונות ב- PBE לפני זה.
למרות זאת אנו מזדהים עם הבעיה שאתם מציינים, כאשר מישהו נכנס לתוך Ranked Game עם צ'אמפיון שהוא לא שיחק לפני, והקבוצה משלמת את המחיר. בזמן שאנחנו חושבים שה- Practice Mode יוכל לעזור לכמה אנשים עם הבעיה הזאת, אנחנו גם שוחחנו על אפשרות שחייבים לשחק עם הצ'אמפיון – אפילו אם זה זמן קטן כמו משחק אחד – לפני שלוקחים אותו, או אותה לתוך Ranked. אין עדיין תוכניות קונקרטיות (מוחשיות) כרגע, אבל זהו בהחלט משהו שאנו נשמור ברדאר שלנו.
– GHOSTCRAWLER –
Design Director, League of Legends
במסך הטעינה, למה אפשר לראות Champion Masteries ומסגרות רק של חברי הקבוצה שלך ולא של אויבים?
אמ;לק: אנחנו מגבילים את המידע שנחשף בין הקבוצות לפני המשחק, כי זה יכול להשפיע על התוצאות של המשחק ולהפוך אותו לפחות מהנה.
מידע שנחשף לשחקנים עוד לפני שהמשחק התחיל, מעגן להם את התפיסה לגבי איך המשחק יגיע לסופו, ויכול לשנות את הדרך שבה הם משחקים. הדוגמה הכי ברורה לזה היא המצב של ה- Ranked. משחק נגד מישהו שיש לו יותר מיומנות ממך מהעונה הקודמת, אפילו אם עכשיו אתם שווים במיומנות, יכול להיות מאים בדרך שמשפיעה על התוצאת הסופית של הליין. בהתחשב בזה, אנו מציעים לא לחשוף את רמת המיומנויות בין קבוצות.
הערה: הם מתכוונים לתוכנות ואתרים שונים כגון: LoLNexus, LOLWiz, LOLKing עוד…
בנוגע ל- Champion Mastery (רמה עם אותה הדמות), בזמן שאנחנו לא חושבים שההשפעה תהיה כל כך מובלטת כמו Ranked Borders, כנראה תהיה לזה השפעה דומה ושלילית בכמה משחקים. לדוגמה, בידיעה שזה המשחק הראשון שלך על צ'אמפיון ואתה מול Mastery 7 Yasuo, זאת לא חוויה נהדרת. כאשר אנו שוקלים את ההשפעה השלילית של בין לדעת מהו גודל ה- Emote של השחקן שמולך (:D) לבין הדברים הבודדים שיוצאים מזה, זה לא שווה את זה.
בכל מקרה, יש אזור אפור מסביב לזה. חלק מכם עלולים לחשוב: "אבל גם אם אני מפעיל את ה- Emote בליין, זה יכול לקבע שחקנים, אז למה לאפשר את זה?". אנחנו דנו לגבי זה כשהוצאנו בהתחלה את ה- Emotes, ואפילו יצרנו מתג חירום שנוכל ללחוץ עליו, שייצור מצב שרק הקבוצה שלך תראה את ה- Emote, אם דברים יצאו משליטה. בסופו של דבר, ההחלטה להשאיר את ה- Emotes לשתי הקבוצות ירדה לשני דברים: 1. לרוב, שחקנים לא שומטים את ה- Emote שלהם ברגע שהם מגיעים לליין. בדרך כלל כאשר Emote נשמט, רוב המשחק כבר התחולל, אז כל השפעה על סוף המשחק היא מינימלית בסך הכל. 2. חלק מהרגעים הכי מעניינים ובלתי-נשכחים בין קבוצות הם Emotes שמודגשים. שמירת רגעים אלו הרגישה חשובה.
לאורך הקווים הדומים האלה, אנחנו יודעים שהמון שחקנים בודקים אחד את השני דרך אתרי צד שלישי כדי לראות ה- Rank של היריב לפני משחקים. זאת היא תוצאה טבעית של נתונים של משחק Ranked, כאשר הם פתוחים לציבור, ושחקנים מנסים להשיג קצה יותר תחרותי. אף על פי שכמה שחקנים רוצים את המידע הזה, אנחנו לא מאמינים בגישה שאם אנחנו נכריח יותר שחקנים לספוג את המידע הזה, המשחק יהפוך להיות יותר כיף.
– RIOT SOCRATES –
Lead Game Designer
אני מאוד אוהב את העדכון של הדיבוב שעשיתם ל- Lux (ואני אפילו לא משחק Lux). האם אנחנו יכולים לצפות לעוד עדכונים כאלה בעתיד, ואם כן, כל כמה זמן?
אני שמח שאהבת את הדיבוב של Lux!
כרגע אין לנו משאבים מקודשים לעדכון קולות של צ'אמפיונים ישנים. Lux הייתה הזדמנות שלקחנו, כי המדבבת הגיעה אלינו, כדי להקליט משפטים ל- Elementalist Lux, כמו כן גם האירוע הגדול של Demacia עם העדכון הגדול של Galio דרש מאיתנו להשקיע ולעדכן את הקול שלה. בעתיד אולי נעשה פה ושם עדכוני קולות, אם זה יהיה הגיוני ותהיה הזדמנות טובה. העבודה היא לא קלה, ולכן אנחנו צריכים להיות זהירים לגבי למה אנחנו מתחייבים, אבל יש לנו עדכון שיבוא בעתיד הלא כ"כ רחוק!
– REAV3 –
Lead Producer of Champion Updates
עם כל העדכונים ל- Runeterra, אנחנו יכולים לצפות לעוד מידע לגבי ה- Darkin?
אה, אנחנו בהחלט לא שכחנו לגבי ה- Darkin 😉
– ANT IN OZ –
Worldbuilding Lead, Foundations
מקווה שנהניתם ולמדתם מהכתבה!
חג שמח!