ריוורקים עתידיים לצ'אמפיונים

שלום לכולם!
ריוט פרסמו לאחרונה עוד פוסט שבו הם מספרים לנו על הרעיונות שלהם לשינויים עתידיים לצ'אמפיונים. היום על הפרק נמצאים Xin Zhao, Azir, Swain ו -Evelynn.

קצה החנית

לפני שהפסקנו לעבוד על שינויים למחלקות שלמות, היו שני צ'אמפיונים שהשתייכו למחלקת ה- Divers שרצינו לשנות. אאטרוקס וז'ין ז'אהו. למרות שאנחנו לא מתכננים לשנות הרבה Divers, אנחנו כן רוצים לתת תשומת לב לשני הצ'אמפיונים האלו. כבר דיברנו על אאטרוקס בפוסטים קודמים, אז בואו נדבר על ז'ין ז'אהו! מנהל האחוזה מדמאסיה יקבל שינוי קטן יותר שיתמקד בשדרוג של היכולות הפחות מעניינות שלו וגם ינסה לתת לו יותר נוכחות אסטרטגית בליג. אנחנו יודעים שהדבר המרכזי אצלו זה ה-E Q קומבו שלו. אז במקום לנסות ולשנות את מה שעובד, אנחנו מתמקדים בלשנות את ה-W כך שיהווה הזדמנות להוסיף קאונטר פליי לשני הצדדים וגם בתור כלי שדורש יותר מיומנות.
השינויים לז'ין ז'אהו יבואו ככל הנראה לפני אלו של אאטרוקס, שכן הם קטנים יותר, תצפו לראות אותו בקרוב!

להיווצר מהחשכה

אוולין מתקרבת באיטיות לשינויים שלה, אז אנחנו יכולים לדבר קצת יותר על מה שעומד לקרות לה. אנחנו רוצים לשחק עם הזהות של אוולין בתור אחת עם "בלתי נראות קבועה" בכך שניתן לה כלים חדשים להשתמש בהם כשהיא בלתי נראית. זה אמור להדגיש את הייחודיות שבמשחקיות שלה וגם לתת תגמול לשחקנים שמצליחים לנצל את השימוש שלה בין הצללים. מכיוון שבלתי הנראות שלה כל כך חשובה לזהות שלה, אנחנו מתכננים להוסיף לה כמה אמצעים ויזואליים חדשים כשהיא בלתי נראית, כדי לגרום לזה להיראות מיוחד כמו שזה אמור להיות.

אנחנו גם רוצים לשנות את הלור ואת המקום של ברונטרה. למעשה אחד מהצ'אמפיונים הנוכחיים כבר נפגש עם אוולין אחרי שההורים שלה נכנעו לאומללות. אני אתן לכם לעבור על הלור ולנסות להבין את חייו של מי אוולין שלחה לדרך אפלה בהרבה (אם אתם רוצים לדעת מי תשאלו ואני אענה, לא אספיילר זאת כאן).

אמנם עוד יש זמן עד שאוולין תזכה לשינויים שלה, אבל תצפו לראות אותה קצת זמן אחרי ז'ין ז'אהו.

החולות משתנים

כמו שרובכם יודעים, אנחנו מתכננים לעשות שינויים אצל הקיסר האגדי של שורימה, אזיר. אזיר היה סיוט לאזן מאז שהוא יצא למשחק. יש לו קצת מכל דבר, engage, disengage, long-range damage, hyper-carry potential, אם יש לזה שם, לאזיר כנראה יש את זה. כשאזיר חזק מספיק (וכאשר משחקים אותו נכון) הוא מסוגל להוריד כל קאונטרפליי אפשרי מכיוון שהוא טוב כל כך בהכל, בעיה שהתבטאה בעיקר במשחקים תחרותיים. בשביל לסדר את הבעיה של אזיר, אנחנו מתכוונים להחליש או להוריד את אחת החוזקות שלו על מנת לגרום לתת לו כמה נקודות חלשות.

הבעיה המרכזית היא ה- Shurima Shuffle, שזאת היכולת לעבור מרחק די ארוך בזמן קצר ולהשתמש באולט שלו בשביל להכריח קרב. אנחנו רואים כעת שתי אפשרויות לשינויים. אחת תהיה לשמור את ה- Shurima Shuffle ולבנות עבורו kit שתוכל להתקיים יחד עם המהלך הזה (כלומר להחליש את הנזק ואת הטווח שלו, אבל לחזק את המהלך היחיד הזה). האפשרויות השנייה תהיה להיפטר מה- Shurima Shuffle ולנסות להחזיר אותו למה שהיה בהתחלה, קיסר שמצווה על החיילים שלו לתקוף כשהוא נמצא מאחור (שזאת לדעתי ההחלטה הנכונה לגמרי וזאת שאני מתפלל שתקרה).

אנחנו עדיין די בהתחלה של השינויים לאזיר, כי כמו שזה נראה השחקנים קרועים בין שתי האפשרויות הללו. בעתיד נפרסם על כך מידע חדש.

הזכות לשלטון

אנחנו שמחים שהעידכון הגדול הבא שלנו אחרי אוולין יהיה ללא אחר מאשר המנהיג של נוקסוס עצמו, סווין. קודם כל, המראה שלו לא החזיק מעמד לאורך הזמן. סווין אמור להיראות כמו המנהיג העוצמתי של נוקסוס, והוא לא באמת נראה כמו אחד כזה כרגע. בנוסף, המשחקיות שלו מתנגשת עם הרעיון של הדמות שלו – הוא אמור להיות אסטרטג מצוין, אבל הוא משוחק בעיקר בתור טאנק מייג'.

המשחקיות שלו גם היוותה בעיה כבר לא מעט זמן. אם סווין נמצא מאחור, אין לו כמעט השפעה על המשחק. אם הוא נמצא מקדימה, בלתי אפשרי להרוג אותו, הוא טאנק שגורם נזק עצום. לסווין יש גם הרבה כוח דרך האפקטים של היכולות שלו שאויבים לא באמת יכולים להתמודד איתם. אנחנו מרגישים שיש הזדמנות טובה לעבור על סווין ובאמת להעביר צ'אמפיון שאמור להיות המנהיג של אחת האומות הקשוחות והאייקוניות של רונטרה. אנחנו נעדכן את המראה שלו כך שיגרמו לו להיראות כמו המנהיג של נוקסוס, בנוסף לשינוי הגדול במשחקיות שלו. אנחנו רוצים לשמור על המהות של סווין, למרות שאנחנו מתכננים לבנות אותו מחדש לגמרי.

נחזור אליכם עם פרטים בנוגע אליו בעתיד.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.