Loading.. Loading.. Loading..

Assassins Rework

אז כמו שכולכם יודעים, נגמרה העונה ובמקומה נכנס הפרה סיזן והשינוי של האסאסינס ביחד איתו.

כמובן שלא כל האסאסינס קיבלו שינוי, רק 10 מתוכם והנה הם:

קאזיקס:

‪Kha'zix‬‏

Passive:
הפאסיב של קאזיקס עכשיו עושה בונוס AP במקום בונוס AP והוחלש לו ה AD per lvl.

Q:
הקולדאון של הקיו נהפך מ-3 שניות ל-4 שניות
היחס של הקיו נהפך מ-1.2 ל-1.4 בונוס AD
בונוס הנזק למטרות מבודדות עלה מ- 30% ל- 50%
הוסר: קאזיקס לא מקבל יותר תוספת נזק כאשר המטרה שלו מבודדת
חודש: לשפר את הקיו של קאזיקס נותן 60% קולדאון כאשר מבצעים אותו על מטרות מבודדות (מ- 4 שניות ל- 2 שניות)

W:
הדאבליו של קאזיקס כבר לא נותן האטה, אבל אם משפרים את הדאבליו שלו הוא נותן 50% האטה לאויבים, ואם המטרה מבודדת היא מקבלת האטה של 80%

E:
נשאר אותו הדבר

R:
קאזיקס יכול להיות בלתי נראה ל- 1.25 שניות במקום שנייה אחת
הוסר: קאזיקס כבר לא מקבל יותר עוד אפשרות להיות בלתי נראה וגם לא יותר זמן כאשר הוא בלתי נראה
חודש: כאשר משפרים את האולטימייט של קאזיקס הוא מקבל אפשרות להיכנס לשיחים ולקבל את האולטימייט שלו אוטומטית בתוך או מחוץ לשיח,עד לאפקט של 2.5 שניות ו- 1.5 שניות בין שיח לשיח. שקאזיקס נכנס לשיח מסויים ומקבל את הפאסיב של האולטימייט שלו, יש לו 10 שניות קולדאון לפני שהפאסיב תוכל לפעול באותו השיח שוב.

 

זד:

 ‪Zed‬‏

Passive+Q:
הפאסיב והקיו של זד נשארו אותו הדבר

W:
הוסר:
זד כבר לא מקבל יותר תוספת נזק כאשר הדאבליו שלו מופעל
האנרגיה שזד מחזיר מכך שהוא פוגע את הסקילים שלו בעצמו ועם הצל שלו באותה המטרה עלתה ל- 30/35/40/45/50
המרחק ממנו זד יכול להשתגר בחזרה לצל שלו גדל מ- 1100 ל- 1300

E:
במקום שהאי יישאר על 4 שניות קולדאון בכל הרמות הוא עכשין יורד בהדרגתיות-  5/4.5/4/3.5/3 שניות
והנזק ירד ל- 65/90/115/140/165

R:
חודש: בכל פעם שזד הורג מטרה עם החלק השני של האולט שלו, זד גונב את הצל שלהם לעצמו בתוך כדי שהוא מקבל חלק מה AD  שלהם.
זד גונב צל אחד כל פעם והוא יגנוב עוד צללים אך ורק אם הם יתנו לו יותר AD
בונוס הריגה:
 5AD + 5/10/15% מהנזק הכולל של המטרה שלו

 

רנגאר:

‪Rengar‬‏

דברים כלליים:
רמת הגדילה של הנזק בקיו לרמה ירד מ- 3 ל- 1
רמת מהירות התקפה בסיסית קטנה ל- 0.625
רמת הגדילה של מהירות ההתקפה בכל שלב גדלה ל- 3.5
רמת הגדילה של הארמור ירדה ל- 3
רמת החזרת החיים עלתה ל- 0.5
מקסימום סטאקים של הפאסיב ירד ל-4

פאסיב: 
תוספת מהירות כאשר רנגאר מבצע מתקפה משופרת
30/40/50% (ברמות 1/7/13)
הוסר: התגמולים של ה- Bonetooth Neklace
חודש: כאשר גיבור מיוחד נהרג עם דיליי של 1.5 שניות מהרגע שרנגאר הותקף על ידו רנגאר מקבל העלאה של הנזק שלו בצורה הבאה:
פרס אחד: 1+ 2% AD
2 פרסים: 3+ 6% AD
3 פרסים:   6+ 20% AD
4 פרסים: 10+ 20% AD
5 פרסים: 15+ 20% AD

Q:
הקולדאון של הקיו ירד ל- 4 שניות בכל הרמות
הנזק ירד ל- 40/60/80/100/120 למכה
היחס של הבונוס AD  למתקפה עלה ל- 0.3/0.4/0.5/0.6/0.7
במכה משופרת הקיו מקבל תוספת של 60-196 למכה ברמות 1-18
יחס המכה המשופרת עלה ל- 1.1 תוספת לכל מכה ונשאר קבוע לכל הרמות
אזור הביצוע של הקיו נהפך לאיזור של אפקט בכיוון אחד במקום להיות רק למטרה אחת.

W:
הוסר:  רנגאר לא מקבל יותר תוספת של ארמור ומג'יק רסיסט לכל גיבור של האויבים שנפגע+ ב- 4 סטאקים של הפאסיב, הדאבליו כבר לא מחזיר לרנגאר חיים
חודש: הדאבליו של רנגאר נותן לו עכשיו 50% מהנזק שהוא חטף

ב- 1.5 שניות האחרונות (נתון בתור חיים בצבע אפור). הדאבליו של רנגאר מחזיר 100% מהנזק שהוא חטף על ידי מפלצות. דאבליו במצב המשופר שלו מוציא את רנגאר מ-CC .

E:
הנזק המוגבר של האי של רנגאר ירד ל- 50-301 ברמות 1-18
ההאטה מהאי של רנגאר לא נחלשת עם הזמן אלא נשארת באותה הרמה כשאר הוא פגע במטרה עם ה- E ועד היעלמותו, ההאטה שלו גדלה ל- 30/45/60/75/90 אבל זמן ההאטה שלו ירד ל- 1.75 שניות.

R:
הקולדאון של האולטימייט של רנגאר ירד ל- 130/100/70 שניות
הזמן שבו רנגאר נשאר בהסוואה עלה ל- 14/22/30 שניות
הקולדאון מתחיל רק כאשר רנגאר מסיים את השהות שלו בהסוואה.
חודש: פוקוס- רנגאר נכנס להסוואה אחרי 2 שניות

תוספת המהירות עלתה ל- 20/30/40%
רנגאר יכול לראות את הגיבור האויב הכי קרוב אליו ברדיוס של 4000
הגיבורים אליהם רנגאר מקבל ראייה מסומנים בעיניים אשר שתי הקבוצות יכולות לראות.
הוסר: תוספת מהירות אחרי שרנגאר היה בלתי נראה ותוספת של סטאקים של הפאסיב אחרי שהוא סיים להיות בלתי נראה.
חודש: הסוואה זה סוג מסויים של בלתי נראות. בדומה לפאסיב של אוולין, רנגאר נראה לאויבים שקרובים אליו והוא מקבל מחוון שמראה לו מי רואה אותו ומי לא

 

טאלון

Talon

דברים כללים:
המהירות הבסיסית של טאלון קטנה ל- 335
תוספת החיים בכל רמה עלתה ל- 90
ה AD הבסיסי שלו עלה ל- 60
מהירות ההתקפה הבסיסית שלו ירדה ל- 0.625
רמת הגדילה של מהירות ההתקפה בכל שלב עלתה ל- 2.9

פאסיב:
המתקפות של טאלון גורמות לגיבורים ומפלצות כמו הבארון והדראגון לפצעים לזמן קצר, נבנה עד ל- 3 כאלה כאשר טאלון נותן בייסיק למטרה מדממת הם מדממים בכמות עצומה של חיים למשך 2 שניות.
60-160(+ 2.0 bonus AD)  ברמות 1-11

 Q:
טאלון קופץ למטרה ועושה נזק פיזי, אם הוא משתמש בזה במצב קרוב במרחק של 170 הוא לא קופץ על המטרה אבל נותן לה מכה קריטית של 150%, בכל פעם שטאלון הורג עם הקיו שלו הוא מחזיר חיים ומחזיר 50% מהקולדאון.

המרחק המקסימאלי הינו מרחק של 550

W:
ירד ל-9 שניות קולדאון בכל הרמות

עולה חמש פחות מאנה בכל הרמות
ההאטה ירדה לשנייה ומופעלת רק שהסכינים חוזרות לטאלון, לסכינים של טאלון יש איחור של 0.7 שניות לפני שהן חוזרות אליו
המרחק שלהן גדל ל- 900
גודל  הקשת של הסכינים ירד

E:
טאלון יכול לקפוץ מעל הקירות או המבנים הקרובים אליו, טאלון לא יכול לקפוץ על אותו קיר או מבנה שוב בזמן מסויים

הקולדאון הינו 2 שניות בכל הרמות
הקולדאון על המבנים הוא 160/135/110/85/60 שניות
מבנים וקירות שטאלון לא יוכל לקפוץ עליהם יסומנו באדום בשבילו, טאלון יכול לקפוץ מעל כל הקירות, גם של גיבורים, חוץ מהאולטימייט של אזיר.

R:
הזמן הקטן ביותר שבו הסכינים של טאלון יכולים לחזור אליו הוא 0.8 שניות, הסכינים שלו עכשיו יכולות להיות מופנות מחדש לגיבור הראשון שטאלון נתן לו מכה

לטאלון יש יותר סכינים שהוא משתמש באולטימייט שלו

 

 

פיז

Fizz

Q:
הקולדאון של הקיו ירד ל- 8/7.5/7/6.5/6 שניות והוא עולה 50 מאנה בכל הרמות.
תוקן: החפץ Sheen  עובד כמו שצריך שהקיו של פיז משומש על מטרות שליד פיז.

W:
הקולדאון ירד ל- 10/9.5/9/8.5/8 שניות
המאנה עולה- 30/40/50/60/70 מאנה
הוסר: הדאבליו של פיז יותר לא הופך את הבייסיקים שלו לחזקים יותר ל- 6 השניות הבאות
חודש: הדאבליו של פיז עושה מאפס את הבייסיקים שלו וגורם לבייסיק הבא שלו להיות חזק יותר.

אם המטרה של פיז דיממה לפחות למשך 2 שניות הנזק של הדאבליו שלו נהיה חזק יותר.
אם הדאבליו של פיז הרג מטרה, הוא מחזיר מאנה לפי רמות- 20/28/36/42/50
הדאבליו של פיז מופעל אוטומטית בזמן שהוא משתמש בקיו שלו וגם עם האולטימייט שלו

E:
מראה עיגול לאיפה פיז ינחת עם האי שלו, האויבים של פיז יראו הבזק אור אדום אחרי שהוא נוחת

עולה פחות מאנה- 90/95/100/105/110
תוקן: החפץ Zhonya's Hourglass עכשיו עושה דיליי לנזק של האי של פיז

R:
הדיליי לפני שהכריש קופץ עלה ל- 2 שניות

פיז מזמן סוגים שונים של כרישים לפי המרחק שהדג עובר

כריש גופי:
אם הדג עובר פחות מ- 455 יחידות פיז יזמן את הכריש הגופי
לכריש הגופי יש אזור אפקטיבי של 200 יחידות.

הנזק שלו הוא 150/250/350 (+0.6 AP)
יש לו האטה של 40%
דחיפה אחורה- 150

כריש רגיל:
אם הדג עובר בין 455 לבין 910 יחידות פיז יזמן כריש רגיל
לכריש הרגיל יש אזור  אפקטיבי של 325 יחידות

הנזק שלו הוא 225/325/425 (+0.8 AP)
יש לו האטה של 60%
דחיפה אחורה- 250

כריש ג'יגה-לודון:
אם הדג עובר יותר מ- 910 יחידות פיז יזמן כריש ג'יגה-לודון|
לכריש הג'יגה-לודון יש אזור אפקטיבי של 450

יש לו האטה של 80%
דחיפה אחורה- 350
חודש: האולטימייט של פיז לא יכול להיות בתוך קירות יותר

 

קטארינה:

 ‪Katarina‬‏

דברים כלליים:
רמת החיים הבסיסית של קטארינה עלתה ל- 590

תוספת החיים שהיא מקבלת בכל רמה ירדה ל- 82
חזרת חיים בסיסית עלתה ל- 7.5
תוספת חזרת החיים הבסיסית שהיא מקבלת בכל רמה עלתה ל- 0.7
ארמור בסיסי עלה ל- 28
מג'יק רסיסט בסיסי עלה ל- 34
מהירות בסיסית ירדה ל- 340

Q:
הקולדאון של הקיו ירד-  11/10/9/8/7
הנזק של הקיו עלה- 75/105/135/165/195
היחס ירד ל-AP  0.3
המרחק של הקיו ירד ל- 625
מספר המטרות שבהן קטארינה יכולה לפגוע עם הקיו שלה ירד ל- 3
חודש: לאסוף פגיון גורם לקטארינה לחתוך את כל האויבים שמסביבה במרחק קטן
מרחק הפגיון הוא 340

הזמן שהוא נשאר על הרצפה הוא 4 שניות
הנזק של הסיבוב הוא 75-285 ברמות 1-18

W:
חודש: קטארינה זורקת פגיון באוויר שנותן לה בונוס מהירות לזמן קצר של 1.25 שניות

קולדאון- 15/14/13/12/11 שניות
תוספת מהירות- 50/60/70/80/90%

E:
הקולדאון ירד ל- 10/9.5/9/8.5/8 שניות

הנזק ירד ל- 30/45/60/75/90
המרחק שאליו קטארינה יכולה לקפוץ עלה ל- 725
חודש: האי של קטארינה נותן אזור מסביב למטרה של קטארינה ופוגע באויב הכי קרוב אם בוצע על פגיון או חבר לקבוצה
חודש: קטארינה יכולה לקפוץ על הפגיונות שלה בעזרת האי, ללכת לפגיון או לקפוץ עליו מוריד לקטארינה את הקולדאון ב-78/84/90/96% ברמות 1-16
חודש: האי של קטארינה מאפס את הבייסיקים שלה
הוסר: קטארינה לא יכולה להקפוץ יותר על ווארדים עם האי שלה

R:
מספר הפגיונות שנזרקים עלה ל- 15

נזק לפגיון-  bonus AD)(+0.19 AP)    0.22  (+0.19 AP)(+
נזק טוטאלי-    375/562.5/750(+3.30 bonus AD)(+2.85 AP)
חודש: לא יכול להיות מבוטל על ידי תזוזה או בייסיקים ב 0.25 שניות הראשונות והאחרונות בהן קטארינה מפעילה את האולט
חודש: המרחק אליו קטארינה זורקת את הפגיונות שלה נראה גם לאויבים שלה

 

לה בלאנק:

 ‪Le Blanc‬‏

דברים כללים:

המהירות הבסיסית של לה בלאנק עלתה ל340
גדילת החיים בכל רמה עלה ל- 80

חדש- Passive:
השם של הקיו של לה בלאנק עבר להיות השם של הפאסיב שלה.
המתקפות של לה בלאנק משאירות סימן על המטרות שבהן הן פגעו.
אחרי זמן קצר, אם לה בלאנק תוקפת שוב פעם עם אחת המתקפות שלה באותה המטרה היא מקבלת תוספת של AP
הזמן של הסימן הוא 4 שניות
הזמן שלוקח לסימן להיות מוכן הוא 1.5 שניות
תוספת הנזק היא 40-300 ברמות 1-18
היחס הוא 0.8

Q:
היחס גדל ל- 0.5
כמות המאנה ירדה ל- 40/45/50/55/60
חודש: אם הקיו של לה בלאנק מפעיל את הפאסיב שלה, הקיו יקפוץ למטרות הכי קרובות שעליהן יש כבר פאסיב
הקיו של לה בלאנק עושה 120% נזק למיניונים

W:
המאנה של הדאבליו עלתה ל- 70/80/90/100/110
שיפרו את הסימן של הדאבליו כאשר עוברים דרך קירות
חודש: עכשיו, ללה בלאנק יש דיליי של 0.25 שניות לפני שהיא יכולה לחזור למקום ממנו היא ביצעה את הדאבליו

E:
חודש: עכשיו המרחק של האי של לה בלאנק מוראה לאויבים וחברי הקבוצה
הוסר: האי של לה בלאנק לא מאט יותר את האויבים שנפגעו

עודכן- R:
שמבוצע פעם אחת, לה בלאנק יוצרת חיקוי של עצמה לפני ששתיהן נהיות בלתי נראות לשבריר שנייה. אחר כך לה בלאנק והחיקוי שלה יוצרות מתקפה משופרת של אחת המתקפות של לה בלאנק, רק לה בלאנק האמיתית באמת עושה נזק, אם עושים את האר של לה בלאנק בתור מתקפה משופרת היא יוצרת חיקוי שלה שיכול להיות בכל מקום במפה, ברגע שהחיקוי נוצר הוא ילך לגיבור האויב הכי קרוב שרואים ויבצע את המתקפה האחרונה שבה השתמשה לה בלאנק לפני שהוא נעלם. לחיקוי המשופר יש קולדאון משלו.
קולדאון של האר עלה ל- 54/42/30 שניות
הקולדאון של החיקוי המשופר 160/140/120 שניות
חודש: החיקוי של לה בלאנק יכול להשתמש בכל המתקפות שלה ולא רק באחרונה שבה היא השתמשה.

 

אקאלי:

Akali

עודכן- Passive:
קולדאון של ל- 8/7/6/5/4 שניות אחרי הבייסיק הראשון ברמות 1/3/5/7/9

החזרת חיים של המכה הראשונה 5-60  (ברמות 1-18)
יחס החזרת החיים 0.6 AD+0.3 AP
תוספת נזק של הבייסיק השני 10-100 (ברמות 1-18)
יחס הבייסיק השני 0.5 bonus AD+ 0.5 AP

Q:
נשאר אותו הדבר

W:
חודש: עכשיו משגר את אקאלי לאיפה שעשו את הדאבליו שלה ושם את הדאבליו שלה איפה שהיא הייתה
חודש: כאשר אקאלי בצעה את הדאבליו שלה היא שמה את שאר המתקפות שלה על קולדאון של 0.5 שניות
חודש:מרחק ביצוע- 250
חודש: אקאלי מקבלת את כל תוספת המהירות שהיא אמורה לקבל מהדאבליו עד שהיא עוזבת את האזור.

E:
הקולדאון עלה ל- 5/4.5/4/3.5/3
הנזק עלה ל- 70/100/130/160/190
יחס- 0.5 AP+ 0.7 bonus AD
חודש: אם האי של אקאלי הורג מטרה הוא מחזיר את הקולדאון
ב- 60%

R:
הקולדאון נהפך לקבוע- 2 שניות

הנזק נקטן ל- 50/100/150
היחס קטן ל-  0.25 AP

 

אקו:

 ‪Ekko‬‏

דברים גנרליים:
רמת החזרת המאנה הבסיסית עלתה ל- 7

Passive:
הוסר:
הפאסיב של אקו כבר לא מאט את האויבים שלו
והנזק ירד ל- 30-140 (ברמות 1-18)

Q:
היחס היוצא של אקו עלה ל- 0.3
הרדיוס של הקיו של אקו גדל ב- 50 שהוא לקראת הסוף שלו, וחוזר לרדיוס רגיל שהוא חוזר אליו

W+E:
נשארו אותו הדבר

R:
20% מהחיים שאקו הפסיד לאחרונה+ חיים ששווים ל- 0.6 ap

חודש: חזרת החיים מהאולט של אקו מוגבר ל- 3% על כל ;% מהחיים המלאים שלו שהוא הפסיד ב- 4 השניות האחרונות.
חודש: אם אקו עושה אולט ועם האולט הוא עובר דרך הדאבליו שלו, הוא יעשה סטאן ויקבל מגן

 

שאקו:

Shaco‬‏

עודכן- Passive:
כאשר שאקו פוגע במטרה מאחור, הוא נותן להם מכה קריטית.

לשאקו יש קולדאון קצר לפני שהוא עושה עוד פעם מכה קריטית לאותה המטרה.
קולדאון למטרה- 3 שניות ויכול להשתנות אם יש לשאקו צמצום של הקולדאון.
קריט של המכה מאחור-  120-145% ברמות 1-18
קריט נגד מפלצות- 200%

Q:
המאנה של הקיו של שאקו עולה עכשיו 60  בכל הרמות.
הקולדאון של הקיו של שאקו ירד ל- 11 שניות.
שאקו נשאר בלתי נראה ל- 1.5/2.25/3/3.75/4.5 שניות
הוסר: שאקו כבר לא נותן מכה קריטית לאויב אחרי שהוא ביצע את הקיו שלו
חודש: הנזק הבסיסי של שאקו עושה עכשיו
20/35/50/65/80 (+0.5 AP) תוספת נזק של הבייסיק הבא של שאקו. הנזק הזה יכול להיות קריטי.
חודש: לתת נזק עם הקיו של שאקו מוריד את הקולדאון שלו ב- 2.5 שניות
חודש: שאקו יכול לשים את הדאבליו שלו תוך כדי זה שהוא בלתי נראה, מראה את שאקו לשבריר שנייה, אבל לא הופך אותו למטרה ממוקדת.

W:
חודש:
הדאבליו של שאקו מקבל בונוס של 0-400 חיים מרמות 1-18

עכשיו, הקופסאות של שאקו מתות מפגיעה אחת של טאוורים ומ-3 מכות של גיבורים.
נזק נגד טאוורים- 50%

E:
האי של שאקו נותן יותר סלואו ברמות המוקדמות- 20/22.5/25/27.5/30%

הנזק של הקופסאות ירד ל-
5/35/65/95/125(+0/85 total AD) (+0.9 AP)
חודש: עכשיו האי עושה נזק של 3-8% מהחיים החסרים של המטרה ברמות 1-11
הוסר: האי של שאקו כבר לא מאט מכות של מפלצות

R:
שאקו נהיה בלתי פגיע ל- 0.5 שניות
הנזק לטאוורים ירד ל- 35%
חודש: החיקוי של שאקו חוטף פי 2 יותר נזק מטאוורים
חודש: החיקוי של שאקו יכול לתקוף ווארדים
חודש: ברגע שהחיקוי של שאקו מת הוא יוצר קן של שלושה קופסאות של הדאבליו של שאקו שמופעלות ביחד וחוטפות נזק ביחד
הזמן של הקן- 6 שניות
זמן ההפחדה של הקן- 0.75 שניות
הנזק של הקן- 25/50/75 (+15 AP)  לכל מכה
החיים של הקן מקבלים בונוס של 210-950 תוספת חיים ברמות 6-18

כתיבת תגובה

Your Shopping cart

Close