Aurelion Sol – 2016
שלום לכולם!
היום אנחנו בחלק 2 של הכתבה שתעסוק ב- Aurelion Sol! ריוט השקיעו המון מאמצים בצ'אמפיון הזה אבל בסוף זה לא הכי הלך להם, אז בואו נראה מה הם אהבו, מה לא ומהם יכלו לעשות טוב יותר.
Aurelion Sol
דרקון החלל הענקי, והלא-כל-כך-ידידותי שלנו היה השחרור השני של השנה. להגיד שהאחד הזה היה אמור לבוא ממזמן זה ממש לשון המעטה. אחרי כמה Reboots בדרך (גם מבחינה נושאית וגם בתוך המשחק), הוא השתחרר בסביבה עם ציפיות גבוהות והמון הייפ (ריגוש מוגזם).
מה הלך טוב
אנחנו גאים בצורה קיצונית ב- Visuals של Aurelion Sol. שילוב של אמנות אמנותית מאוד חזקה (אי אפשר ממש לתרגם את זה לעברית) ומאמצים מאוד גדולים מאחורי-הקלעים בעניין הטכנולוגי, תרמו מאוד למה שאני חושב שהוא אחד מה- Champions עם החזות הכי טובה שהוצאנו במשחק. כמחמאה נחמדה, האישיות שבעת הרצון והמתנשאת שלו מספקת את הציפיות של דרקון חלל כמו-אל.
ערכת המשחק של Aurelion Sol נחתה גם במקום ייחודי. זה די מגניב לראות אותו עף על פני המפה עם סופרנובה ענקית שמשתקת קבוצה שלמה, ואין שאלה על מה הוא עושה שצ'אמפס אחרים בתפקיד הדומה שלו לא עושים.
מה יכולנו לעשות טוב יותר
אפילו שהמשחק עם Aurelion Sol ייחודי, עדיין פספסנו כמה מהמטרות שלנו עם הצ'אמפיון הזה. "משחק הכוכבים הסביל" שהוא משחק הוא לא בעייתי למשחק, אבל הוא ממש רחוק מהרף שממש הדהד לפינה מסוימת של שחקנים. הקומבו של הקיט שלו לא הכי מושך ומרתק כמו אחרים לשחקנים.
מה למדנו
במבט לאחור, זה כנראה יותר טוב להתאים נושאים מגניבים עם Gameplay יותר נגיש. דרקון שמימי מרסק-כוכבים הוא משהו שהמון שחקנים כנראה יירצו לשחק, אבל הסטייל של Aurelion Sol עלול להגביל את קהל היעד שלו.
דברי עורך:
הכתבה הזאת הייתה דווקא קצרה. הם לא הרחיבו עד כדי כך כמו עם Jhin, אבל זה כבר יותר טוב בשבילי 🙂 בנוסף ביום ראשון, תצא הכתבה על Taliyah!