חמישה דברים שאתם צריכים לדעת על פאטץ' 9.7

הפאטץ' האחרון של ליג אוף לג'נדס (League of Legends) הגיע והוא מתמקד בכמה מהצ'אמפיונים (Champions) והרונים (Runes) החזקים ביותר במשחק.

מכיוון שאנו מתקרבים למחציתה של העונה, פאטץ' ענקי בחיים לא היה בין הקלפים של פאטץ' 9.7, הפאטץ' הזה מתמקד בשינויים קטנים בשביל לעזור לתקן שהיו יותר מדי מחוץ לשורה. זאת הכוונה לנרפים (Nerfs) לאורגוט (Urgot) ולקייל (Kayle), שנהנו מאוד לאורך השבועות האחרונים.

עוד דברים שמקבלים שינוי הם חפצים כמו The Dark Seal, שעומד להיות פחות חזק, ו- Cinderhulk, שהולך להיות יותר חזק. הרונים משתנים גם הם כאשר כל השורה של ה- Wards מתקשרת ל- Eyeball Collector. השינויים האלו אמורים לעזור לקבלת החלטות יותר חשובות ולהכרת השחקנים להחליט איפה הם רוצים את החוזקות שלהם.


קייל מקבלת נרף… שוב:

קייל כנראה נהפכה ליותר מדי חזקה, זהו הפאטץ' השני ברצף שבו ראיוט (Riot) הוכרחו לבצע בה שינויים גדולים על מנת להוריד ממנה קצת את הכוח, אבל נקווה שהפעם השינויים האלו יישארו. הפעם ראיוט מחלישים את ה- Scaling שלה, ובעקבות זאת נותנים לה העלאה ביחסים (Ratios). זה אמור לוודא שקייל אשכרה צריכה להשיג כמה חפצים בשביל להיות חזקה, מאשר פשוט להיות עם יתרון ברמות.


אורגוט היה טוב לפאטץ' אחד(על פי הנראה, יותר מדי טוב):

בפאטץ' לפני, אורגוט קיבל כמה באפים (Buffs) לחיים. בפאטץ' הנוכחי, ראיוט מחזירים את זה קצת אחורה. התגלה שהבאפים היו קצת יותר מדי טובים, אז מורידים מאורגוט נזק ממקום אחר. הנזק מהפאסיב (Passive) שלו יורד, בעיקר ב- Late game, נזק ה- R שלו יורד וזמן ההשהייה של ה- E שלו עולה. זה לא מספיק בשביל להרוג אותו לגמרי, אבל זה לא יעשה לו חיים קלים יותר.


The Dark Seal עובר להיות חפץ לפי סיטואציה:

במשך כמה וכמה פאטצ'ים The Dark Seal היה החפץ המושלם להתחלה בשביל כמעט כל Mage. זה נתן Scaling טוב לנזק בשביל עלות נמוכה, והשווי מכירה שלו היה טוב ככה שאם הדברים לא הולכים כמו שרצית, אתה יכול למכור את החפץ ולא להפסיד הרבה גולד (Gold). במקום להתמקד באחד מן היתרונות שיש בחפץ הזה, ראיוט מתמקדים בשניהם. שווי המכירה של החפץ הזה יורד, והנזק של החפץ יורד גם הוא. זה אומר שהחפץ יחזור למטרה ולעיצוב המקוריים שלו. אם אתם מקדימה או במאטץ' אפ (Match up) טוב, אתם מוזמנים לקנות את החפץ וגם לשפר אותו ל- Soulstealer. אבל ללא ספק החפץ הזה לא עומד להיות עכשיו בכל משחק.


רוני Tracking מקבלים ריוורק (Rework):

רוני Tracking, שהם מתחת לעץ ה- Domination, עומדים להרגיש קצת יותר כמו משפחה עכשיו. כל שלושת הרונים, Zombie Ward ,Eyeball Collection ו- Ghost Poro, יהיו עכשיו בעלי מקסימום של 30 Adaptive force שהם יכולים להעניק לשחקן. Eyeball Collection נשאר בערך אותו דבר, רק שהסטאקים (Stacks) המקסימליים יורדים במעט. Ghost Poro עכשיו יזמן Poro במקום ווארד (Ward) שתם זמנו. על כל פורו שתזמן, תקבל סטאק של 2 Adaptive force. וה- Zombie Ward יעניק לך 2 Adaptive force על כל ווארד אויב שתהרוס. ה- Tier הזה של הרונים כולו עוסק בלקבל נזק מוסף, השאלה היא איך תקבל את הנזק המוסף הזה.


Dunkmaster Ivern הגיע:

לפאטץ' הזה מתווספים כמה וכמה סקינים (Skins) אבל הקל ביותר להשגה זה Dunkmaster Ivern. על אף מספר מחלוקות כשראיוט הכריזו על הסקין לראשונה, ראיוט השתדלו ועבדו בשביל שהשחקנים יאהבו את הסקין. להוסיף עוד סקיני Dunkmaster למשחק זה תמיד טוב ועכשיו זה עוד יותר טוב לראות את Ivern מקבל את הסקין החדש הראשון שלו מאז שיצא למשחק. מצטרף אליו הסקין החדש של ג'ארבן (Jarvan IV) והוא סקין ה- Hextech, שיהיה אקסקלוסיבי ל- Crafting, אז בהצלחה לאלו שמנסים להשיג אותו.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.