Ivern – 2016
חזרתי היום עם כתבה חדשה על Ivern!
כן, אני פשוט הולך לתרגם כתבה שעוסקת בעץ… אז קדימה! עוד כתבות בדרך! הכתבה על Camille- תצא ביום שישי והיא תסגור את פינת Champions in 2016!
Ivern, the Green Father
מה הלך טוב?
לפעמים זה פשוט טוב להיות ה- "בחור הטוב". Ivern הוא כזה עץ כיפי ושמח שאני לא יכול אבל ליהנות מלשוטט ב- Jungle. אני מאושר שאנחנו יכולים לשלב קצת כיף ותכונות חבריות עם כאלה שהן יותר Badass. רק ההליכה הטיפשית והגבוהה הזאת גורמת ל- Ivern להוות כיף.
אנחנו רצינו שה- Gameplay של Ivern יהיה השקעה לטווח-ארוך לתוך המערכת הביולוגית של ה- Jungle שלנו. הנתיב החדש שלו והסטייל של ה- Farming זה משהו שאנחנו חושבים שימשיך לגרום ל- Jungling להרגיש טרי ל- 100 משחקים.
מה יכולנו לעשות טוב יותר?
Ivern סבל מהיותו חלש בשחרורו, שאני חושב שגרם לשחקנים קושי בהבנת ה- Playstyle הייחודי שלו. עשינו עבודה טובה עם קצת Buffs מהירים כדי להביא אותו לשווי, ואני חושב שהוא כרגע נמצא במקום "בריא" ויישומי. החרטה היחידה שאגיד שהייתה לנו היא עם הבאגים שהיו עם Daisy בסביבות השחרור שלו. היא תוקנה ב- Patches האחרונים, אבל אנחנו צריכים לשמור על סטנדרט גבוה יותר, ואנחנו נמשיך לנסות ולשפר את ה- AI.
מה למדנו?
קונספטים גדולים ומשוגעים כמו "No Damage Jungler" יכולים להשתלם. זאת עבודה קשה כשאנחנו מתחייבים מוקדם למשהו כזה, אבל זה מחייב אבל זה גורם לנו לרצות לפתור את המטרה השאפתנית הזאת. הכמות המדהימה של היכולות ב- Kit שלו (Team Dash, שיחים, Jungle Farm) היא בערך הכמות הכי מוזרה והכי גדולה שאנחנו יכולים לשים ב- Champion. זאת גם דוגמה טובה (בהשוואה ל- Aurelion Sol) למצב שבו הנושא, הרקע של הדמות משתלבים עם ה- Gameplay שמשפר את ההרגשה של שניהם.